لیست سوالاتی که در طول پرواز می شنوید و می پرسید


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

Flytio اخیراً لیستی از سوالاتی را تهیه کرده است که همه در طول پرواز پرسیده شده و شنیده شده است. این لیست را می توانید از اینجا دانلود کنید. اگر می خواهید در مورد این لیست و دلیل انتشار آن بیشتر بدانید، باید با مفهوم کشف و مفهوم سفر بیشتر آشنا شوید.

در میان گفتگوهای روزمره، این گفتگوها برای ما فراموش نشدنی است و دنیای جدیدی را به نمایش می گذارد. دنیایی که ندیده ایم و تجربه نکرده ایم. به عنوان مثال، واکنش مردم به وعده های غذایی در کشورهای دیگر چگونه است یا اینکه کدام وسیله نقلیه در کشورهای مختلف رایج تر است؟ اینها همه جزئیات کوچکی هستند که می توانیم با سفر کشف کنیم. اما سفر برای همه در دسترس نیست و برای برخی سختی هایی دارد.

با تنوع اعصاب آشنا شوید

تنوع عصبی طیف وسیعی از چالش های ذهنی است. از ADHD گرفته تا اختلال وسواس فکری-اجباری و حتی حملات اضطرابی، همه آنها می توانند در طیف نورون تنوع قرار گیرند. اما چرا از کلمه “چالش” استفاده می کنیم؟ از دیدگاه سنتی، رفتارهای ذهنی و روانی دارای یک معیار کلی است. اما دیدگاه مدرن معتقد است که ساختار جامعه از یک هنجار پیروی می کند و نمی توان آن را به عنوان معیاری برای رفتارهای ذهنی تعریف کرد. تعریف استانداردی که مانع از بهره مندی افراد دارای چالش های تنوع عصبی از مزایای ساختارهای شهری و اجتماعی شود.

برای مثال، تصور کنید که در صف چک کردن چمدان خود در فرودگاه هستید. اگر اضطراب سفر دارید، این لیست انتظار که به عنوان استاندارد شناخته می شود، برای شما ترسناک خواهد بود. این کار تجربه سفر شما را ناخوشایند می کند و احتمال کشف را کاهش می دهد.

راه حل سفر: فهرست سوالات متداول سفر

Flytivo راه حلی برای این مشکلات پیدا کرده است. مطمئناً بهترین کار بهبود ساختارهای اجتماعی موجود است. اگر بتوان ساختارهای موجود را برای در نظر گرفتن احساسات، چالش ها و مشکلات افراد مختلف بهبود بخشید، مطمئناً سلامت روان جامعه به طرز چشمگیری بهبود می یافت. با این حال می توان قدم به قدم جلو رفت و مشکلات را یکی یکی حل کرد.

همین ایده بود که Flytio را بر آن داشت تا تلاش های خود را برای حل مشکلات این جامعه از مردم تشدید کند و سعی کند راه حل های جدیدی ارائه دهد. راه حل شماره یک Flytio لیستی از سوالات متداول سفر است. این لیست شامل سوالاتی است که ممکن است در فرودگاه از شما پرسیده شود یا ممکن است در فرودگاه از شما پرسیده شود. بیایید چند نمونه سوال را با هم بررسی کنیم:

  • دفتر چک پرواز کجاست؟
  • گیت خروجی پرواز کجاست؟
  • چمدان خود را در فرودگاه کجا و کجا ببریم؟

با این حال، این لیست گامی رو به جلو در فعالیت های مسئولیت اجتماعی Flytio برای بهبود تجربه سفر برای جامعه نورودایورجنت است. این استارتاپ اکنون ششمین سال خود را می گذراند و دائماً تجربه سفر را بهبود می بخشد و کاوش را در اولویت قرار می دهد. شما همچنین می توانید Flytio را در این زمینه کمک کنید. شما می توانید تمام پیشنهادات خود را برای بهبود تجربه سفر خود به ایمیل PR Flytio ارسال کنید و با این استارت آپ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید