مایکروسافت: ویندوز 11 برای نصب در مقیاس بزرگ با بهبودها آماده است


به گفته توسعه دهندگان XDA با استناد به بیانیه جدید مایکروسافت، ویندوز 11 اکنون برای استفاده گسترده در محیط های سازمانی آماده است. این بدان معنی است که هر کسی که رایانه شخصی با شرایط سخت افزاری ویندوز 11 دارد، می تواند سیستم عامل جدید مایکروسافت را نصب کند. با این حال، طبق گفته Redmondians، برخی از دستگاه ها ممکن است به دلایل امنیتی هنوز نتوانند ویندوز 11 را نصب کنند.

مایکروسافت حدود هفت ماه پیش ویندوز 11 را منتشر کرد. ویندوز 11 برای بهبود تجربه کاربری دستخوش تغییراتی شده است، اما نسخه اولیه با برخی از باگ ها مواجه شده است (که البته برای نسخه های جدیدتر ویندوز طبیعی است).

در ماه های اخیر، چندین به روز رسانی تجمعی برای ویندوز 11 برای رسیدگی به این سیستم عامل منتشر شده است. با نصب ویندوز 11 بر روی تعداد زیادی از کامپیوترهای مایکروسافت به مرور زمان توانست سازگاری این سیستم عامل را با قطعات مختلف افزایش دهد و اکنون که مشکلات نرم افزاری تا حد زیادی کاهش یافته است، می توان گفت بهترین زمان برای نصب نسخه جدید است. سیستم عامل مایکروسافت آمده است.

مقالات مرتبط:

چند هفته پیش، مایکروسافت اعلامیه مشابهی را در مورد نسخه 21H2 ویندوز 10 اعلام کرد. به روز رسانی اصلی ویندوز 10 تقریباً همزمان با ویندوز 11 منتشر شد. از آنجایی که نسخه 21H2 ویندوز 10 یک ارتقاء کوچکتر از ویندوز 11 است، طبیعی بود که مشکلات زودتر برطرف شود.

مایکروسافت راه اندازی را اعلام کرد ویندوز 11 21H2 برای نصب انبوه منتشر می شود زیرا انتظار داریم نسخه 22H2 این سیستم عامل را در هفته های آینده تکمیل کنیم. مایکروسافت در این بیلد هر تغییری در ویندوز 11 22H2 ایجاد کرده است و اکنون در حال کار بر روی رفع اشکال است.

دیدگاهتان را بنویسید