مهلت ثبت نام بازماندگان امدادی تمدید شد



مهلت اولیه ثبت نام بازماندگان امداد امروز (یکشنبه) به پایان رسید، اما هدفمندی امداد اعلام کرده است که این زمان تا 25 ژوئن تمدید خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با تمدید مهلت ثبت نام برای بازماندگان امدادی، متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۳ خرداد) نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

این ضبط بر اساس تکلیف تبصره 14 قانون بودجه است که سال هاست وجود داشته اما انجام نشده است. 17 می سازمان هدفمندی یارانه ها از آغاز ثبت درخواست بازماندگان خبر داد.

بر این اساس، دو روز اول (27 و 28 اردیبهشت) برای متقاضیانی که آخرین شماره آنها کد ملی بوده، قابل ثبت نام بوده و دو روز دوم (29 و 30 اردیبهشت) متعلق به افرادی است که آخرین رقم کد ملی انفرادی را داشته باشند. دیروز و امروز متقاضیان باقی مانده می توانند بدون محدودیت کد ملی ثبت نام کنند.

ثبت نام بازماندگان محدودیتی ندارد و خانواده هایی که در لیست مشمولان حمایتی نبوده و یا حتی جزو ده نفر اول نبوده اند می توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند اما پس از تکمیل این مراحل، لیست متقاضیان پس از طی مراحل قانونی به وزارت رفاه ارائه خواهد شد. بررسی اولیه توسط سازمان هدف، و ارسال آن برای بررسی نهایی و حذف طبقه بندی. سپس در صورتی که واجد شرایط دریافت پشتیبانی باشند، معوقات اردیبهشت ماه برای حمایت جدید به حساب آنها واریز می شود.

سرپرستان خانواری که قصد ثبت نام دارند برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام کد دستوری # کد ملی * 43857 * 4 * را شماره گیری و سپس به آدرس اینترنتی مراجعه کنند. my.gov.ir برای یارانه اقدام کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید