هر آنچه در مورد شیائومی Mi Band 7 می دانیم


سری Mi Band شیائومی بدون شک یکی از موفق ترین محصولات در بازار ردیاب تناسب اندام است. این دستبندهای ارزان قیمت از اولین مدل خود که در سال 2014 بدون صفحه نمایش عرضه شد، مسیر طولانی را طی کرده اند. اکنون سال 2022 است و ما منتظر Mi Band 7 هستیم.

به گفته androidauthority، این دستگاه نسخه بعدی Mi Band 6 است که همچنان یکی از بهترین و ارزان ترین ردیاب های تناسب اندام است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. سوال اینجاست که شیائومی برای بهبود نسل بعدی چه می کند؟ در اینجا خلاصه ای کامل از تمام شایعات در مورد ماده 7 و تغییراتی که مایلیم شاهد آن هستیم، آمده است.

طراحی و نمایش

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط یکی از پیشگامان دنیای فناوری، Mi Band 7 به بیرون درز کرده است ممکن است صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد. در حالی که او اندازه دقیق صفحه نمایش را فاش نکرد، اظهار داشت که ابعاد بند 7 تقریباً 490 در 192 است (برای مقایسه، بند 6 دارای عرض 1 است.6 56 اینچ با ابعاد 486 x 152). این شایعه منطقی به نظر می رسد. زیرا شیائومی در چند سال گذشته تلاش کرده تا صفحه نمایش های بزرگ تری را در سری دستبندها قرار دهد. همچنین، نمایشگر Mayband 7 احتمالاً مانند نسل قبلی خود از یک پنل OLED استفاده خواهد کرد.

6 عدد را روی مچ ببندید

سال گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی در حال آماده سازی نسل بعدی MiB با صفحه نمایش 360 درجه انعطاف پذیر است. یک افشاگر ویدئویی را منتشر کرد که در آن اطلاعات محدودی در مورد طرح به اشتراک گذاشت. ظاهراً در تصویر فاش شده، شیائومی به دستگاهی به نام Mi Band X با سگک مغناطیسی و طراحی باریک و سبک اشاره داشته است. این دستگاه ممکن است Mi Band 7 باشد یا ممکن است بند دیگری در آینده وجود داشته باشد. اما هنوز هیچ مدرکی مبنی بر صحت یا دروغ بودن این شایعه وجود ندارد.

اطلاعات فاش شده ادعا می کنند که آیتم 7 با کد L66 در حال توسعه است و به احتمال زیاد دو نسخه از آن با شماره مدل M2129B1 و M2130B1 تولید خواهد شد. حتی در میان داده های به دست آمده از نسل بعدی دستبندهای هوشمند، صفحات مختلفی از این محصول وجود دارد که اطلاعات متفاوتی را به نمایش می گذارد.

تصویر لو رفته از صفحات مختلف مچ بند هوشمند

تصویر زیر گزینه های Always On Mode را نشان می دهد. بله، به نظر می رسد بخش 7 از این ویژگی پشتیبانی می کند.

تصویر لو رفته از صفحه نمایش همیشه روشن، مچ بند هوشمند را روشن می کند

باتری بزرگتر

Myband همیشه به کاربران وعده عمر باتری طولانی می دهد و به نظر می رسد اوضاع بهتر شود. طبق گفته MySmartPrice که در 7 می در SGS-CEBEC بلژیک و وب سایت مخابراتی اندونزی مشاهده شد، مچ بند جدید شیائومی دارای باتری 250 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این یک جهش بزرگ نسبت به باتری 125 میلی آمپر ساعتی Mi Band 6 است که تا دو هفته عمر باتری را نوید می دهد.

البته این امکان وجود دارد که ویژگی های جدیدی به Band 7 اضافه شود که نیاز به انرژی زیادی دارد و افزایش ظرفیت باتری تا زمانی که روشن است کمکی به آن نکند. به عنوان مثال، اگر GPS، قابلیتی که می توان به Band 7 اضافه کرد، همیشه روشن باشد، قطعاً به انرژی بیشتری از دستگاه نیاز دارد و در نهایت باتری سریعتر خالی می شود.

مشخصات و ویژگی ها

سری Mi Band شیائومی از نظر تناسب اندام و ردیابی سلامتی عالی عمل می کند و به نظر می رسد این شرکت ویژگی های جدیدی را به گجت خود اضافه می کند تا بهتر از همیشه کار کند.

مورد 7 می تواند اولین نمونه از این سری باشد که از GPS داخلی استفاده می کند. این خانواده معمولا از گوشی شما برای ردیابی استفاده می کنند. تراشه GPS داخلی Mi Band 7 را برای کسانی که نمی خواهند تلفن خود را در حال حرکت حمل کنند، انتخاب بهتری می کند.

Mi Band 6 Xiaomi

در این بین، باید توجه داشت که GPS داخلی به باتری بزرگتری نیاز دارد. زیرا انرژی زیادی مصرف می کند. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که آیتم 7 می تواند یک حالت جدید صرفه جویی در مصرف انرژی باشد که می تواند حسگرها، اعلان های خصوصی و سایر ویژگی های تشنه انرژی از جمله GPS را غیرفعال کند.

مقالات مرتبط:

گفته می شود که Mi Band 7 همچنین یک عملکرد هشدار هوشمند ارائه می دهد. عملکرد این ویژگی به این صورت است که اگر ردیاب خواب خفیف را تشخیص دهد، کاربر را 30 دقیقه قبل از زنگ هشدار بیدار می کند. این ویژگی سعی می کند حالت بیداری طبیعی را شبیه سازی کند تا کاربر در حالت سالم تری از خواب بیدار شود.

قابلیت دیگری که می توان به این دستبند هوشمند اضافه کرد قابلیت Always On Display است. این ویژگی همچنین انرژی باتری را خیلی سریع مصرف می کند. بنابراین، اضافه کردن حالت صرفه جویی در انرژی به بند 7 منطقی است.

ویژگی های ردیابی سلامت

مچ بند هوشمند شیائومی شامل بیشتر ویژگی هایی است که مردم از یک ردیاب سلامت انتظار دارند. اما هنوز هم می توان برخی از قسمت های آن را بهبود بخشید تا دستگاه کارآمدتری به دست آورد. باند فعلی شیائومی به مواردی مانند قدم‌ها، مسافت، کالری، ضربان قلب، تحرک نگاه می‌کند و سلامت و خواب یک زن را ردیابی می‌کند. علاوه بر همه اینها، ما دوست داریم آخرین قابلیت های سلامت را در نسل بعدی ببینیم. ضمن اینکه قطعاً در 18 اردیبهشت باید شاهد آمار دقیق تری باشیم. زیرا با جدیدترین فناوری ها و الگوریتم های بهبود یافته توسعه یافته است.

در 6 می، ما شاهد بهبود قابلیت‌های ردیابی سلامت بودیم. اما به نظر می رسد بند 7 فراتر رفته و می تواند اطلاعات دقیق تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

بهبود عملکرد هوشمند

انتظار می رفت شیائومی در تاریخ 6 می از الکسا پشتیبانی کند، اما این اتفاق نیفتاد. Huami که دستبند شیائومی را تولید می کند، یک سال است که این مزیت را نسبت به مچ بندهای تناسب اندام خود دارد. بنابراین دلیلی وجود ندارد که شیائومی نتواند این ویژگی را ارائه دهد.

ماده 6 به کاربران اجازه می دهد تا پخش موسیقی را از گوشی هوشمند خود کنترل کنند. اگر فضای ذخیره سازی محلی برای مدل جدید فراهم شود، طرفداران این محصول حتی بیشتر خواهند شد. البته افزودن چنین قابلیتی بعید به نظر می رسد.

رمز عبور نیز در میان محتوای لو رفته ذکر شده است. با کمک این ویژگی که به طور خلاصه در بند ۴ مورد استفاده قرار گرفت اما دیگر مشخص نیست، می توان از مچ بند هوشمند محافظت کرد.

تاریخ عرضه و نام احتمالی دستبند جدید شیائومی

مدتی است که شیائومی در نامگذاری مدل های جدید به رویکرد شماره گذاری پایبند بوده است. هیچ مدرکی مبنی بر اینکه شرکت این بار کار متفاوتی انجام دهد وجود ندارد. شیائومی برند Mi را از برخی از گوشی های خود حذف کرده است. بنابراین ممکن است نسخه بعدی با نام Xiaomi Band 7 منتشر شود. اما هنوز تایید نشده است.

بند ساعت 6

ردیاب تناسب اندام بعدی احتمالا Mi Band 7 در چین و Mi Smart Band 7 در سایر نقاط اروپا و هند خواهد بود. آیتم Mi در 29 مارس 2021 در چین منتشر شد. بنابراین، به اولین سالگرد عرضه آن نزدیک می شویم و زمان آن رسیده که شیائومی جانشین خود را معرفی کند. Mi مورد 5 خرداد وارد بازار شد. بنابراین شیائومی می تواند همزمان نسل جدیدی از دستبندها را روانه بازار کند. هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ انتشار این ابزار وجود ندارد. اما با توجه به افشای اطلاعات، ممکن است در چند هفته آینده شاهد افشای اطلاعات جدید باشیم.

در آخر، بچه های زومیت، به ما بگویید چه انتظاری از نسل جدید مچ بندهای هوشمند شیائومی دارید؟ دوست دارید چه ویژگی هایی را در بند 7 ببینید؟

دیدگاهتان را بنویسید