هزینه ها، مزایا و مراقبت از تزریق ژل و فیلر خط خنده


استفاده کنید تزریق فیلر به منظور ترمیم پوست و از بین بردن چین و چروک، این روش به یکی از محبوب ترین تکنیک های آرایشی در سال های اخیر تبدیل شده است. تزریق پرکننده خط خنده به منظور از بین بردن خط خنده اضافی و چین و چروک های اطراف دهان که منجر به نتایج رضایت بخشی می شود. تزریق ژل به طور کلی جایگزین بافت های از دست رفته و پرکردن بافت های زیر پوستی می شود و با افزایش مواد مفید درون پوست، چین و چروک های ناشی از افزایش سن را تا حد زیادی از بین می برد.

تزریق ژل خنده یکی از اولین تکنیک هایی است که برای جوانسازی صورت به ذهن می رسد. با این حال، برای جلوگیری از عوارض احتمالی و دستیابی به نتایج مطلوب، این عمل زیبایی باید به یک کلینیک زیبایی معتبر ارائه شود. تاریخچه چشمگیر کلینیک زیبایی کاخ سفید باعث شده است که کارشناسان زیبایی از رضایت پس از جراحی راحت باشند. بنابراین کلینیک زیبایی کاخ سفید یکی از بهترین گزینه ها برای تزریق ژل و سایر عمل های زیبایی است.

تزریق ژل خط خنده چیست؟

افزایش سن باعث ایجاد خطوطی در اطراف لب ها و کناره های بینی می شود که گاهی اوقات می تواند بسیار عمیق باشد. این خطوط معمولاً لب ها را از گونه ها جدا می کند و علائم پیری را تشدید می کند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای رفع این خطوط و جوانسازی صورت خود هستند. توجه داشته باشید که تزریق ژل خط خنده در هر سنی قابل انجام است.

برخی افراد ممکن است فکر کنند که تزریق ژل خط خنده عضلات صورت را فلج می کند و به اعصاب آسیب می رساند. در این مورد باید گفت که تزریق بوتاکس باعث فلج موقت بخشی از عضلات می شود تا این مشکل برای فرد خطری نداشته باشد. برخی افراد همچنین بر این باورند که تجمع ژل در زیر پوست ممکن است باعث مشکلات سلامتی شود. در این موضوع باید بگوییم که ژل های استفاده شده در این تکنیک با بدن سازگار بوده و مانند بافت های طبیعی بدن عمل می کنند.

ژل خط خنده معمولاً با ژل هیالورونیک اسید فیلر تزریق می شود و برای پر کردن قسمت هایی از صورت که بافت چربی خود را از دست داده اند استفاده می شود. این ژل قادر است چین و چروک های اضافی صورت را از بین ببرد و جذابیت آن را به خصوص در نواحی اطراف لب بازگرداند. تزریق این ژل یک روش کم تهاجمی است و تاکنون هیچ خطری برای متخصصان زیبایی نداشته است.

فواید تزریق ژل خط خنده

هدف از تزریق ژل خط خنده معمولاً رفع چین و چروک های پوستی است، اما این روش فواید دیگری نیز دارد. با استفاده از این روش می توانید با کمترین عوارض از شر چین و چروک های عمیق اطراف لب خلاص شوید. به علاوه نیازی به پانسمان، بستری شدن در بیمارستان، استراحت طولانی مدت و بهبودی بعد از این عمل نیست. هزینه تزریق ژل لاین خنده بسیار مقرون به صرفه است و می توانید بدون نگرانی از حساسیت و عوارض این ماده از آن استفاده کنید.

معمولاً اگر ژل خط خنده را در یک کلینیک معتبر تزریق کنید، هیچ عارضه یا ایرادی نخواهید داشت. اما اگر این تکنیک را به افراد غیر متخصص و کلینیک های معتبر و کم تجربه بسپارید، ممکن است متوجه عدم تقارن صورت یا حتی حساسیت و عوارض شوید. بنابراین توصیه می کنیم قبل از تزریق ژل، کلینیک زیبایی مورد نظر خود را جستجو کنید.

نحوه عملکرد تزریق ژل خط خنده

همانطور که گفتیم قبل از هر اقدامی برای تزریق ژل خط خنده باید یک کلینیک مناسب و یک پزشک متخصص انتخاب کرد. اگر این مرحله را به درستی دنبال کنید، در مورد مراحل بعدی و عوارض احتمالی تزریق ژل احساس راحتی خواهید کرد. در مراحل زیر، پزشک یک سری معاینات و معاینات ویژه را انجام می دهد تا مشخص کند که کجا، چه مقدار و چه نوع ژلی برای تزریق در نظر گرفته شده است.

در روز عمل، پزشک ابتدا محل تزریق ژل را استریل کرده و به صورت موضعی بی حس می کند. این از درد یا احتمال عفونت بعد از جراحی جلوگیری می کند. همچنین در مراحل بعدی ژل با دوز مشخص با استفاده از سرنگ های مخصوص تزریق می شود. کل فرآیند تزریق ژل Laughing Line در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. به علاوه بعد از عمل نیازی به استراحت نیست و می توانید بلافاصله پس از خروج از کلینیک به فعالیت های روزانه خود بازگردید.

عوارض جانبی احتمالی تزریق ژل خط خنده

برخی از افراد ممکن است قبل از تزریق ژل خط خنده نگران عوارض جانبی این روش باشند. معمولاً با رعایت مراقبت های قبل و بعد از ژل می توان عوارض این فرآیند را تا حد زیادی کاهش داد. همچنین عوارض این روش بسیار محدود و خفیف بوده و اغلب با التهاب و قرمزی ظاهر می شود. عوارضی که ممکن است هنگام انتخاب یک کلینیک نامعتبر رخ دهد عبارتند از:

  • آلرژی به ژل
  • زخم یا عفونت در محل تزریق،
  • فلج برخی از اعصاب صورت.
  • سفت کننده ژل زیر جلدی،
  • احساس سوزش، التهاب، خارش و تورم در محل تزریق.
  • تغییر شکل صورت و عدم تقارن،
  • نتایج نامطلوب

مراقبت های قبل و بعد از ژل

برای کاهش عوارض ناشی از تزریق ژل خط خنده و به دست آوردن نتایج رضایت بخش از این روش، نظارت بر مراقبت های قبل و بعد از عمل ضروری است.

  • اگر به دارو یا ماده خاصی حساسیت دارید، قبل از آن با پزشک خود صحبت کنید.
  • اگر بیماری دارید یا از داروهای خاصی استفاده می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • یک هفته قبل از عمل، مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین را قطع کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک برای تزریق ژل از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • حداقل دو هفته قبل از جراحی سیگار یا الکل را ترک کنید.
  • از ماساژ دادن یا گرم کردن محل تزریق خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم و التهاب می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • دارویی که پزشک برای شما تجویز کرده است را به طور منظم مصرف کنید.
  • به مدت 24 ساعت از لوازم آرایشی و دوش استفاده نکنید.
  • به مدت دو هفته به استخر یا سونا نروید.
  • هنگام استراحت، سر خود را بالای تنه قرار دهید.
  • تا یک هفته از داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

تزریق ژل خط خنده چقدر موثر است؟

خطوط خنده هنگام لبخند زدن بیشتر ظاهر می شوند. به همین دلیل ممکن است برخی افراد از لبخند زدن خودداری کنند. این معمولاً به دلیل از بین رفتن بافت چربی و کاهش اسید هیالورونیک در پوست است. به همین دلیل است که تزریق ژل خط خنده می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر شما داشته باشد و لبخند را به چهره شما بازگرداند. زیرا این ژل نه تنها بافت زیر پوست را پر می کند، بلکه اسید هیالورونیک را نیز تامین می کند. نتایج حاصل از تزریق ژل خط خنده حداقل تا یک سال ماندگاری دارد. البته تاثیر ژل و ماندگاری آن به برند آن نیز بستگی دارد. درست است که تزریق ژل کمتر از نیم ساعت طول می کشد، اما تاثیر آن بر زندگی متخصصان زیبایی بسیار بیشتر از این است.

هزینه تزریق ژل خنده

میزان تزریق ژل خط خنده به عمق و عمق چین و چروک صورت بستگی دارد. بنابراین هزینه این روش ممکن است بسته به چین و چروک صورت شما متفاوت باشد. البته برند نسل مورد استفاده نیز می تواند در کارکرد مقرون به صرفه باشد. آخرین عامل فعال در هزینه تزریق ژلحقوق پزشک، سابقه و کیفیت خدمات کلینیک، که به شدت بر برآورد هزینه ها تأثیر می گذارد. توصیه می کنیم فریب هزینه های بالای برخی از کلینیک ها را نخورید و روی سایر عوامل موثر بر کیفیت خدمات کلینیک تمرکز کنید. کلینیک زیبایی هاوس سفید با استفاده از تخصص بالا و تجهیزات پیشرفته خود قادر است با کمترین هزینه نتایج مطلوب را ارائه دهد.

هشدار این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با فعالیت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید