تخفیف های اپل واچ سری 8 فاش شد


قبل از رونمایی اپل واچ سری 7پیش بینی های زیادی در مورد تغییرات عمده در طراحی ساعت هوشمند وجود دارد. اما زمانی که اپل از گجت پوشیدنی خود رونمایی کرد، متوجه شدیم که این ادعا درست نیست. به نظر می رسد که طراحی بهبود یافته نسبت داده شده به اپل واچ سری 7 در سال گذشته در اصل برای اپل واچ سری 8 بوده است.

طراحی شده توسط ادی @ولودیمیر عکس های جدید معرفی اپل واچ سری 8 او در توییتر به اشتراک گذاشت که این ساعت هوشمند را با رنگ های جذاب به نمایش می گذارد و طراحی زیبای آن را به رخ می کشد. رندرینگ به ما می گوید که اپل همچنان به طراحی مستطیلی خود متعهد است و در حال حاضر نمی توانیم بدنه گردی از این شرکت انتظار داشته باشیم.

صفحه نمایش سبز اپل واچ 8

تصاویر منتشر شده اپل واچ سری 8 را در شش رنگ زیبا نشان می دهد. همچنین مشاهده می شود که طراحی ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی شبیه به آیفون و دارای حاشیه های تخت خواهد بود.

اپل واچ سری 8 در شش رنگ مختلف ارائه می شود

طبق گزارش ها، اپل احتمالاً در سال جاری طیف جدیدی از قابلیت های اسپرت را در سری 8 ساعته ساعت های هوشمند خود معرفی خواهد کرد. در حقیقت، اپل واچ سری 8 می تواند فیبریلاسیون دهلیزی را بهتر تشخیص دهد و توانایی خود را برای اندازه گیری دمای بدن بهبود بخشد. همچنین حالت Low Power Mode را نمی توان فراموش کرد که باعث افزایش عمر باتری می شود.

مقالات مرتبط:

اپل واچ سری 8 در شش رنگ مختلف ارائه می شود

همچنین گفته می شود اپل به دنبال افزودن سیستم ارتباطی ماهواره ای به اپل واچ و آیفون است. نسل بعدی اپل واچ دارای ویژگی های جدیدی خواهد بود و طیف وسیع تری از فعالیت های ورزشی را هدایت خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید