کارت سینما تقدیم مردم شد/ اعلام برنامه اختتامیه سینما – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی، جلسه هیئت راهبردی راهبردی عصر یکشنبه اول خردادماه با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.

در این جلسه بر لزوم افزایش و گسترش مخاطبان سینما به عنوان روشی مهم تاکید شد و با توجه به آمادگی نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی برای گنجاندن پرونده سینما در دایره رفاه و کمک و حمایت از اکران و تبلیغ فیلم موسسه شهر فیلم برای خانواده ها با سرانه مخاطب تصمیم گرفت در جلسه بعدی هیئت مدیره سازوکاری در مورد نحوه طراحی «کارت سینما» و عملکرد آن با استفاده از فناوری های روز ارائه کند.

رئیس اداره کل سینما در این جلسه و در راستای حمایت از چرخه اکران فیلم، ارائه طرحی برای این منظور و تامین منابع مهم را از اولویت های اساسی شورای عالی سینما اعلام کرد.

در این جلسه با توجه به برنامه ارائه شده از سوی کارشناسان در خصوص تماشای فیلم در اینترنت، مقرر شد در جلسه بعدی هیئت ارائه راهبردی توضیحات تکمیلی و بررسی های لازم در این زمینه انجام شود. ضمناً در خصوص بازرسی آنلاین مقرر شد با توجه به شفاف سازی آیین نامه جدید در خصوص فاصله زمانی 45 روزه پایان بازرسی گروهی تا شروع آزمون آنلاین، معاونت ارزیابی و نظارت موظف باشد. به تولیدکنندگانی که درخواست بازرسی آنلاین دارند، هشدارهای مناسب بدهید.

فیلم های «ابناء البحر» و «سلف من با دموکراسی» نیز از 23 ژوئن اکران شدند.

به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) در روز جمعه 26 خرداد، تمامی سینماها از اذان مغرب پنجشنبه 26 خرداد تا اذان مغرب جمعه 26 خرداد تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید