جبلی: ما مدیون نخبگان و علما هستیم



به گزارش خبرنگار ایرنا، در راستای برگزاری نشست های دانشجویی رئیس سازمان صدا و سیما، بیمان جبلی بعدازظهر سه شنبه سوم خردادماه با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف دیدار کرد.

کوه بایمن وی در این دیدار درباره «رابطه رسانه، دانش و پیشرفت» گفت: ما با جنگ نرم هدفمندی مواجه هستیم که هدف آن سلب پیشرفت کشور است و همه دستگاه های فرهنگی تحت تأثیر این جنگ نرم قرار گرفته اند. ما مدیون نخبگان و علما هستیم.

وی افزود: سهم علم و پیشرفت بسیار سخت شده است. ما نخبگان زیادی داریم. ما وظیفه سنگینی در آنتن دهی به جریان های علمی کشور داریم. ما خود را معتمد مردم می دانیم، از نظر دینی و معنوی، 80 میلیون ایرانی روی پل صراط گردن ما را می گیرند. ما باید سهم همه اقشار مردم را بپردازیم. ما باید سهم دولت را بپردازیم. زیرا ما رسانه ای هستیم که عدالت را ترویج می کنیم.

و جبلی ادامه داد: شما دانش آموزان باید به من کمک کنید. ما مشکلات خود را برای تحول با شما در میان می گذاریم، در سند تحول به سه محور نگاه کردیم و می خواهیم خطوط قرمز را به خطوط سبز تبدیل کنیم و حوزه های جدیدی را کشف کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اضافه کرد: آنتن صدا و سیما ابتدا به کمیت می پردازد سپس به گرانش و محتوا می پردازد. ما قصد داریم به محتوا اصالت بدهیم، سپس جذابیت و سپس کمیت. آنتن باید بعد از ما کار کند و حالا دنبال آنتن می دویم، درگیر ایده های ورودی هستیم و سهمی نداریم. آنتن در دست سازنده و شخصی که طرح را آورده است، در حالی که ما باید در ابتدای زنجیره تولید باشیم. مدیر رادیو نباید تابع بندر باشد و یک واحد فرماندهی برای یگان وجود داشته باشد.

مداوم…

دیدگاهتان را بنویسید