«سلام بر رهبر» از نصف جهان به تهران/ ارادت ملت به امام ملت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر – گروه استانداری ها: «این روزها پرچم حماسه انقلاب به دست دهه نود افتاده است سلام سرود سرودی است که شهر به شهر و استان به استان حتی کشور به کشور نماد شور و شعور نسلی شده است. که زمینه ساز ظهور حضرت علی (ع) می شود.» سرودی که مورد توجه دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفت و مانند عصای حضرت موسی (ع) دسیسه های جادوگران فرهنگی را خنثی می کند.

این بخشی از خاطرات خاطره اهل بیت آقای رضا نریمانی است که این روزها در آستانه تجمع 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی در رسانه ها ظاهر شد و مداحی را در عبارات و جملاتی کوتاه خواند که حالا حتی در دورافتاده ترین روستاهای ایران هم زمزمه می شود.

«به رهبر خوش آمدید» اولین بار در دهه 1990 در صحن مسجد جامع جمکران طنین انداز شد و سپس از شهری به شهر دیگر و روستایی به روستای دیگر گسترش یافت.

و مهدی رسولی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: من به قلب های معصوم شما ایمان دارم و به قلب های معصوم شما ایمان دارم. شما یک نسل جوان هستید و با احترام به شما یک رهبر هستید، شما در حال رشد هستید! سر هر خوندنت 17 بار شمردم فرمانده! حالا اگر این عدد را در روز پنجشنبه در جامعه خود در 100000 نفر ضرب کنید، می دانید چقدر سلام می شود؟! سلامی که دلهای بی گناهت را پر می کند و با چند قطره اشک پاک تو را بدرقه می کند، نمی دانی چقدر در مقابل جمعیت خواستنی می شود؟! قربانی این حسرت بی نظیر تو… میدونی چقدر شدی؟! ورزشگاه آزادی حلقه توسل آقاجان می شود! می آییم … به قصد استیناف و حسابی که شما فقط یکی از صدها هزار سلام را جواب می دهید! می دانیم آقا! اگر سلام شما همراه با قیام ما باشد، یعنی; وداع با دنیای تاریک بدون مهدی… »

حاج محمود کریمی چند روز پیش با انتشار یادداشتی از کودکان و نوجوانان خواست تا در اجرای سرود صلح لیدر ورزشگاه آزادی تهران شرکت کنند و خانواده ها و کودکان را به حضور دعوت کردند.

نماهنگ «سلام رهبر» با صدای ردا هلالی و محمدحسین بویانفر و همراهی کودکان و نوجوانان که اخیراً توسط مرکز موسیقی معاوی در جشن باشکوه «حسین عزیز» احیا شده است. عصر از اجتماع بزرگ خانواده “سلام رهبر” در استادیوم صد هزار آزادی به حضار اهدا شد.

گردهمایی بزرگ خانوادگی «فرمانده مرحبا» پنجشنبه 5 خردادماه در تهران در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

این مهمانی خانوادگی با حضور خانواده های دهه هشتاد و نود برگزار می شود و سرود «احلان قائد» با حضور ابوذر روحی خواننده نواخته می شود.

این بزرگترین تجمع برای سرود ملی است که تدارک دیده شده است و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از حضور 300 هزار نفری برای شرکت در اجتماع رهبر صلح در ورزشگاه آزادی خبر داده است.

از سوی دیگر، دو روز پیش مقدمات حضور در جمع خانوادگی «به رهبر خوش آمدید» در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. بر اساس این گزارش، در کمتر از 72 ساعت از شروع ثبت نام، امکان حضور در جمع خانوادگی رهبر صلح در ورزشگاه آزادی تکمیل شد و امکان ثبت نام جدید وجود نداشت.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در تشریح تمهیدات ترافیکی برگزاری سرود خوش آمدگویی رهبر در ورزشگاه آزادی گفت: این امکان را می دهیم که از اهالی شهرستان های همجوار نیز بخواهیم در این مراسم شرکت کنند. آنها ترافیک کاملا متفاوتی ایجاد می کنند.در محورهای منتهی به استادیوم.

به مردم توصیه کنید ابتدا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ثانیا زودتر از زمان اعلام شده در مراسم شرکت کنید. همچنین افرادی که تمایل دارند با ماشین شخصی به ورزشگاه بیایند باید قبل از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه حضور داشته باشند تا بتوانند از پارکینگ ورزشگاه و در مرحله بعد از پارکینگ دایره 1 استفاده کنند.


از خراسان تا تهران زمزمه می کند: «خوش آمدی فرمانده.»


گلستان اجرای سرود والیبال سلام فرمانده

اما در استان گلستان والیبالیست های دختر دهه 90 گرگان با سردادن سرود سلام رهبر، روز پیروزی خرمشهر را جشن گرفتند.

سربازان دهه نود شهرستان کردکی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر سرود زیبای «سلام رهبر» را به یاد شهدای گمنام این شهر خواندند.


خراسان شمالی؛ سرود خوش آمدید رهبر از روستای ترکمن نشین کوشکی تا روستای فتح الله پخش شد.

دانش آموزان دهه 90 در مدرسه شهید چمران روستای کوشکی خراسان شمالی شعار می دادند: «خوش آمدی رهبر».

سرود ملی «سلام فرمانده» این روزها توسط بسیاری از گروه های مردمی اجرا و منتشر می شود. این آهنگ حماسی اکنون به دورافتاده ترین روستاها رسیده است.

در همین راستا این سرود توسط مردم روستای فتح الله از روستای شیرینسو شمال خراسان در قالب سرود نورالزهرا پخش شد.


کرمانشاه. سرود “سلام رهبر” در محله های محروم پخش شد

به همت گروه های اجتماعی جهادی فعال در محلات کم برخوردار کرمانشاه، نوجوانان محلات شمن زین العابدین(ع) و شهرک صدقیه با پیوستن به اهلان قائد خود را برای حضور در آواز دسته جمعی محله آماده می کنند. ” سرود ملی.

حرکت نواختن سرود سلام رهبر به مدارس قصر شیرین رسید. مدرسه شاهد شهدایی بود که از پیشگامان این حرکت در قصرشیرین بودند.

جمعی از نوجوانان در محله کم ارتفاع ملا حسینی کرمانشاه به صورت خودجوش سرود «سلام رهبر» را پخش کردند.


چهارمحال و بختیاری; سرود “سلام رهبر” در دهه 90 پخش شد

احسان گدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری گردهمایی دهه 90 در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این گردهمایی در ماه کرد با حضور حاجی ابوذر برگزار شد. روحی.

وی به طرح طرح استقبال از رهبر اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 100 شغل از مدارس استانداری به دبیرخانه نظرسنجی ارسال شد.

رئیس حوزه هنری شرمل و بختیاری افزود: 8 اثر رسیده به عنوان برگزیده انتخاب شدند.


اصفهان. سرود خوش آمدید به رهبر از امامزاده شهررضا تا مصلی بزرگ اردستان پخش شد.

چند هزار نفر از نوجوانان و جوانان شهرزاده به همراه خانواده خود در اجتماع بزرگ نسل یاوران امام زاده شهر رضا(ع) در ماه امامزاده رضا(ع) این شهر حضور داشتند و «ابوذر روحی» خواننده «سلام» را همراهی می کنند. رهبر» در ویدیوی غزلی. او این آهنگ را خواند.

جشن دهه نود نیز با حضور حاجی ابوذر روحی در مسجد جامع اردستان با پخش سرود سلام امیر برگزار شد.


کاسپین. سرود خوش آمدید رهبر در شهرستان آقبالیه پخش شد

مداحی رهبر با حضور گسترده کودکان و نوجوانان این شهر در جوار مزار مطهر شهدای آقبالیه خوانده شد.


هرمزگان. سرود خوش آمدید به رهبر در امامزاده سید مظفر نواخته شد.

سرود خوش آمدید رهبر در امامزاده سید مظفر برای استقبال از فرزندان هرمزگانی نصب شد.


گیلان. صدای سرود ملی “سلام رهبر” در فومن به گوش می رسد

در اجتماع بزرگ نسل «امام زمانها» در میدان امام شهر فومن و با حضور بیش از 1000 طلبه، سرود رهبری در سرزمین آیت الله بهجت طنین انداز شد. خواننده نماهنگ «مرحبه قائد» این آهنگ را خوانده است.

شنیدن صدای بلند و متکبرانه «سلام رهبر» دانش‌آموزان فومنی اتفاق بزرگی را در این شهر رقم زد و این شور انقلابی در حین پخش این سرود مورد استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان قرار گرفت.


خراسان رضوی اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در مشهد

اجتماع عظیم دهه نود در مشهد با عنوان “خوش آمد به رهبری” با حضور گسترده مردم دهه نود مشهد به همراه خانواده هایشان در میدان شهدا برگزار شد.


شوالیه؛ خوانندگی “سلام رهبر” از شیراز تا کازرون

امروز یکشنبه سرود سلام فرمانده با حضور بیش از پنج هزار دانش آموز دهه نود کازرون در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید کبیری (فرهنجیان) این شهرستان با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان نواخته شد. شهر .

امیرحسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در حاشیه اجرای این همخوانی فوق العاده گفت: برای هماهنگی اجرای این سرود حماسی به مدت نزدیک به دو هفته بیش از 5000 دانش آموز از 15 دبستان شهرستان کازرون حضور داشتند. انجام. ورزش کرد.

وی افزود: فرهنگیان و دهه نود کازرون با پخش این سرود نشان دادند که تا تحویل پرچم انقلاب به حضرت ولی عصر (عج) در کنار نظام و انقلاب ایستادند.

مراسم دهه هشتاد و پاستا شیرازی نیز برگزار شد و در این مراسم رهبر انقلاب سرود ملی را دریافت کردند.

سرود خوش آمدید رهبر با هدف به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه نود ایران اسلامی به امام زمان (عج) برای ابوذر روحی پخش شد که در اکثر شهرهای کشور نواخته می شود.


تصاویری از جامعه «سلام رهبر» در استان ها


دیدگاهتان را بنویسید