محدودیت زمانی برای ثبت نام کمک هزینه در حال حاضر افزایش یافته است



متقاضیان پشتیبانی نقدی می توانند بدون محدودیت زمانی برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سازمان امدادرسانی هدفمند، ثبت نام بازماندگان کمک نقدی از 27 می وی بر اساس مأموریت قانون بودجه 1401 شروع و تاریخ ثبت نام اولیه را برای ثبت نام تا اول خرداد تعیین کرده بود. به طوری که دو روز اول برای افرادی که آخرین شماره آنها در کد ملی زوج بوده و دو روز دوم مربوط به آخرین شماره فرد بوده و دو روز اجباری به رعایت کد ملی نبوده است. اما با پایان یافتن این قرار، زمان تا نیمه شب چهارم خرداد تمدید شد.

این در حالی است که آخرین اطلاعات سامانه پشتیبانی هدفمند نشان می دهد طی هماهنگی های انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این روند ثبت نام تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و تا زمانی که سازمان پشتیبانی هدف در این خصوص اطلاع رسانی کند، محدودیت زمانی ندارد. بر این اساس ثبت نام از افراد پشتیبانی جدید و باقیمانده تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

ثبت نام باقیمانده یارانه نقدی شامل گروه خاصی نمی شود و کلیه متقاضیانی که در هیچ گروه درآمدی مزایایی دریافت نمی کنند می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند که پس از بررسی توسط سازمان هدفمندی مزایا و وزارت رفاه به لیست حمایت ها اضافه می شود. دریافت کنندگان در صورت تایید

متقاضیان سرپرست خانوار می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد درخواست #43857*43857* را شماره گیری و با مراجعه به my.gov.ir برای ثبت نام ارسال کنید

پرداخت تسهیلات نقدی از اردیبهشت ماه سال جاری تغییر کرد و حمایت جدید به حساب ۷۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. این یارانه برای سه رقم اعشار پایین برای هر نفر 400 هزار تومان و شش دهم بعدی 300 هزار تومان است. در صورتی که ثبت نام کنندگان یا معترضان به دلیل عدم دریافت حمایت به لیست ذینفعان اضافه شوند، معوقات اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید