سود جدید به خانواده های معترض پرداخت و از آن جلوگیری شد



طبق اعلام سازمان حمایت هدفمند، مرحله دیگری از حمایت های جدید از 300 هزار تومان تا 400 هزار تومان به حساب خانواده های معترض واریز شده است، اما تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی ها مسدود و برداشت نمی شود.

به گزارش ایسنا، پرداخت این حمایت ماه گذشته است. دولت به عنوان بخشی از طرح اصلاح نظام یارانه، رویه پرداخت مزایای نقدی را تغییر داد در نیمه شب 20 اردیبهشت ماه 72 میلیون در قالب یارانه جدید به حساب سرپرستان خانواده واریز کرد. این حمایت برای فازهای 135 و 136 یعنی اردیبهشت و خرداد و پرداخت 9 دهم بوده است. همه سه دهه اول 400000 تومان و 6 کلنمن دوم هر مرحله 300000 تومان می گرفتند. در این صورت حدود شش میلیون نفر در قالب دهم از جمعیت 78 میلیون نفری که تا اردیبهشت ماه امسال 45 هزار و 500 تومان سود دریافت کردند، مستثنی شده اند. این معاینه توسط وزارت رفاه انجام شد.

اما از سوی کسانی که حمایتشان قطع شده بود اعتراض زیادی صورت گرفت. این افراد می توانند درخواست بررسی را در سامانه تعیین شده ارسال کنند. طولی نکشید که رئیس جمهور دستور واکنش فوری به اعتراضات را صادر کرد و مقرر شد کمک اردیبهشت یا همان حمایت فاز 135 به حساب خانواده هایی که اعتراض خود را ثبت کرده اند واریز شود اما واریز شود. . “پس گرفته نشده” را در نظر بگیرید. در این رابطه مرحله اول واریز در 17 اردیبهشت برای کسانی که معترض بودند انجام شد.

اکنون کمک هدفمند اعلام کرده است که پرداخت حمایت اردیبهشت ماه را به تعدادی دیگر از افرادی که تا اردیبهشت امسال حمایت می‌شدند، اما در حمایت جدید از رده ده پردرآمد حذف شدند، پرداخت کرده است، اعتراض ثبت شده و در آنجا تا زمانی که وضعیت آنها بررسی نشود، هیچ انصرافی نخواهند داشت و در صورتی که واجد شرایط حمایت باشند، می توانند از آن خارج شوند.

خانواده‌های معترض به استعمار زدایی و کاهش یارانه‌ها در ماه مه، همچنان می‌توانند به سیستم بازگردند hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید درخواست تجدید نظر را برای بررسی ارائه کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید