نیروی هوایی ارتش جهش بزرگی در توانایی پهپادها داشته است


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، تعدادی از دانشجویان سال 32 دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در قالب گروه 14. ارزش شناسی به شمال و شمال شرق کشور اعزام شدند. پس از پایان ماموریت با سردار سرتیپ دوم ستاد فرماندهی القاعده محمدرضا بهرمنژاد در پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد مقدس دیدار کردند. .لوگو اردن

در این دیدار امیر سرتیپ پاسدار محمدرضا بهرمنژاد ضمن خیرمقدم به نفر دوم، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، به وی ابراز خرسندی کرد. : تاریخ ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد با اشاره به فعالیت نیروی هوایی ارتش در حوزه پهپاد گفت: امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهش بزرگی در توسعه توان پهپاد داشته است. .

وی در تشریح ماموریت رزمی نیروی هوایی در سطوح مختلف کنترل حریم هوایی به تشریح تاریخچه پایگاه شکاری شهید حبیبی نهاقا پرداخت و افزود: پیشرفت و دستیابی به اهداف نیروهای چهارگانه ارتش. و تلاش برای تقویت برنامه های عملیاتی و جامع. ماموریت های مشترک را توسعه دهید.

برای داووس مهم استاکثر ارائه مرجع آموزشی و پژوهشی در زمینه نظامی کشور.

تشکیل – ترکیب سحباد داووس در دستور کار نظامی

بعد از سرهنگ مسعود مصدق رئیس گروه چهاردهم ارزش شناسی دانشگاه فرماندهی و ستاد با قدردانی از زحمات رهبری و کارکنان پایگاه صیادی شهید حبیبی مشهد، مأموریت های این پایگاه از سوی سران و مسئولان را جامع و بسیار رسا توصیف کرد و گفت: امروز یک اتفاق بزرگ است. فرصت برای دانش آموزان از نیروی دریایی و نیروی دریایی یادگیری (کسب و دستیابی) فن آوری های فعلی که از تجهیزات و ماموریت های نیروی هوایی به دست آمده است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح آموزش فرماندهی یگان های ارتش و اهمیت استفاده از پهپاد در جنگ های اخیر، گفت: اقدامات سردار سرتیپ حسین ولیوند مقام معظم رهبری و ستاد عالی آجا نیز بر تشکیل «گروه آموزشی تخصصی» تاکید کردند. سحباد(سیستم های راهنمایی از راه دور) در دستور کار دانشگاه. زیرا امروزه مطالعه و تحلیل و همچنین شناخت صحیح تهدیدات منطقه ای و فرا منطقه اینشان دادن نقش استفاده از سیستم های فوق الذکر (سحباد) اجتناب ناپذیر بود، تا در محیط عملیات زمینی، هوایی و دریایی مؤثر واقع شود.

مصدق در پایان با تقدیر از عملکرد موثر نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس، اذعان داشت: اگر پشتیبانی نیروی هوایی الهی از ارتش جمهوری اسلامی ایران نبود، مطمئناً هیچ زمینی نبود. عملیات دریایی در دوران دفاع مقدس با موفقیت همراه بود.

من باید بگویم؛ اجرای عملیات ازدحام توسط خلبانان جوان در پایگاه شکاری شهید حبیبی با حضور دانشجویان دانشگاه رهبری و ستاد ارتش و دانشجویان از رزمندگان و تجهیزات مستقر در پایگاه بازدید و نحوه انجام این کار را فرا گرفتند. بازسازی انواع رزمندگان از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز از ماموریت دانش آموزان گروه 14 است ارزش شناسی داووس یک ارتش بود.

پایان پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید