کاهش آلام خانواده های زندانیان نیازمند در دستور کار سازمان زندان ها قرار دارد



رئیس سازمان زندان ها به مناسبت پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده زندانیان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان زندان ها، متن پیام غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به شرح زیر است:

پوشاندن چهره حزن بر چهره مؤمنان و دستگیری انواع، سیره پیشوایان دینی و نمادی از سیره ائمه علیهم السلام است که فرهنگ اسلامی کشور ما همواره پرچمدار و پرچمدار آن بوده است. جلوه ای از آن اقدامات و مصداق عینی آن باید در مورد جامعه مظلوم و ضعیف و نشان دادن خانواده مددجویان کشور باشد.

این ضرورت اجتماعی در سخنان علمای دین و سخنان حکیمانه بزرگان انقلاب اسلامی همچون معمار کبیر انقلاب در حمایت از رنج دیدگان و محرومان متجلی است و خود ورودیی برای قیام است. از مقامات و سایر اعضای جامعه برای کمک به نیازمندان.

روز پنجم خرداد در تقویم کشورمان «نسیم مهر» نام دارد. «روز ملی حمایت از خانواده زندانیان» که باید با حفظ کرامت انسانی آنان همراه باشد. سازمان تعزیرات این هیئت خدمات رسانی را به ویژه در طول مدیریت علمی کشور همواره در قالب برنامه عملیاتی و اولویت های جدی خود قرار داده است تا بارقه امیدی را در روح این عزیزان قربانی جنایت بنشاند.

برخاسته از حس انسان دوستانه، آموزه های دینی و همچنین اصل حقوقی «مسئولیت کیفری فردی» که موضوع جرایم شخصی و مجازات مجرمان است، حمایت کامل خود را از خانواده های آنان برای کمک به نیازمندان انجام دادیم. سخت کوشی. اندازه گیری، بیا بریم.

این حمایت نه تنها به ویژه در دستور کار انجمن های حمایت از زندانیان است، بلکه جزء لاینفک کار مدیران سازمان زندان ها و مراکز امنیتی و تربیتی است. لزوم حمایت همه جانبه از خانواده زندانیان نیز در دستور کار مدیران سازمانی است و باید تقویت و توسعه بیشتری یابد. با کمک خیران و سایر خیرین می توان گامی جدی در جهت کاهش آلام خانواده های زندانیان نیازمند و رفع مشکلات معیشتی آنان برداشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید