ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد و محصولات پژوهشی و فناوری آن در 8 رشته



دومین رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از 18 تا 21 خردادماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، برگزاری دومین گام از رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از دستاوردهای ارائه شده در این رویداد با حضور مقامات ارشد و مدیران کشوری، وزارتخانه ها، صنایع بزرگ، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاران علاقمند به فناوری با هدف ایجاد یک مفصل فرصت ها از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناوری، متخصصان، فناوران، شرکت ها و مراکز ارشد تحقیق و توسعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به وجود می آید.

این رویداد با موضوع 1000 ایده و استارتاپ، 1000 شرکت فناوری و خلاق و 1000 گروه تحقیقاتی و زیرساختی، فرصتی برای آشنایی با بهترین ایده ها و استعدادهای گروه ها و شرکت ها، توانمندی های آزمایشگاهی در حوزه های مختلف فناوری و شبکه تحقیق و توسعه است. همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه قابلیت ها و محصولات دانش بنیان ارائه شده در این رویداد است.

کلیه دستاوردها و محصولات تحقیقاتی و فناوری این دانشگاه در 8 حوزه «کشاورزی و صنایع غذایی»، «پزشکی، تجهیزات و امکانات پزشکی»، «محصولات شیمیایی»، «ماشین‌ها و تجهیزات فناورانه»، «فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال» است. «صنایع خلاق، فرهنگی و هنری» و گردشگری، «فناوری آب و محیط زیست» و «نساجی، چرم و فناوری‌های مرتبط» برای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://azadtech.iau.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید