ایالات متحده 270 ماده را در مورد فضای مجازی در کشور خود وضع کرده است



به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام «مرتضی آقا تهرانی» در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با بیان اینکه فضای مجازی در جامعه امروز به زندگی اول مردم تبدیل شده است، افزود: برای سکونت در آن و بر این اساس مدیریت فضای مجازی کشور نیازمند ساماندهی و تدوین قوانین و مقرراتی هستیم که در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی با اشاره به انتقاداتی از جمله محدودیت آزادی در طرح ساماندهی فضای مجازی، گفت: همه کشورهایی که این ادعا را دارند قوانین و مقررات کلی برای مدیریت و تنظیم فضای مجازی در کشورهای خود تدوین کرده و بر اساس آن عمل می کنند.

قانونی برای تسهیل ازدواج جوانان در حال تدوین است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر. از جمله مهمترین اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب قانون حمایت از خانواده است.وی گفت: این قانون در 90 ماده به منظور کمک به خانواده های دارای فرزند به ویژه مادران تصویب شد.

حجت الاسلام آقا تهرانی همچنین در راستای تسهیل ازدواج جوانان افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از تسهیل ازدواج جوانان در حال تدوین است و امیدواریم مجلس شورای اسلامی به زودی قانون بزرگی را تصویب کند. چشم انداز. تغییر در این زمینه

رئیس بدنه فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود یکی از معضلات جدی کشور را بی مسئولیتی مردم در انجام کارها اعلام کرد و گفت: اگر هرکسی در هر کجا که باشد خوب کار کند ضرر زیادی خواهیم دید. وی افزود: ما آن مشکلات و مسائلی که با آن روبرو هستیم نبودیم.

و حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: هر فردی در هر شغل و مسئولیتی در جامعه یک وعده دارد; خوب انجامش دهید، کار را به دیگران نسپارید یا مشکلات را به گردن دیگران نیندازید، مسئولیت بپذیرید و کارتان را خوب انجام دهید، همه مشکلات حل خواهد شد.

وی راه حل مشکلات کشور را انجام اقدامات جهادی و انقلابی و اشاره به سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام) دانست و گفت: اگر فرزندان مسلمین و تابعین هستیم. از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم السلام. ما باید این را در رفتار خود نشان دهیم. مگر اینکه آنها برای ما الگو قرار می دهند، خوب عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید