بلاک چین Terra 2.0 در 7 ژوئن راه اندازی خواهد شد. AirDrop را به بازنده ها اهدا کنید تا ضرر سکه لونا را جبران کنید


پروتکل بلاک چین عمومی را تنها می توان به خاطر نوسانات عظیم بازار ارزهای دیجیتال در اوایل ماه مه 2022 مقصر دانست که در نهایت کل جهان ارزهای دیجیتال را در سیاه چاله ای از وحشت و رمز و راز فرو برد. بلاک چین اکنون تمام اعتباری را که برای راه‌اندازی یک بلاک چین جدید و راه‌اندازی بلوک جنسیس باقی مانده است، شرط می‌بندد.

به گزارش wccftech، طبق کانال رسمی Tera در توییتر، Tera Ecosystem به اتفاق آرا پیشنهاد 1623 را تایید کرده است که امکان بازیابی اکوسیستم را با ساخت یک بلاک چین جدید با توکن های مختلف ممکن می کند.

با توجه به تصویب این پیشنهاد که با رای گیری در روز پنجشنبه 26 می 2022 (6 ژوئن 1401) نهایی شد، یک بلوک کاملا جدید چینی با شروع بلاک Gensis بدون سکه های ثابت مانند TerraUSD یا UST راه اندازی می شود. سری قدیمی که Terra Classic نام دارد قرار است میزبان توکن LUNC اصلی خود باشد و به طور جداگانه اجرا شود. از سوی دیگر، سری جدید Terra نام خواهد داشت و میزبان LUNA به عنوان نماد اصلی خود خواهد بود.

راه اندازی بلوک جدید چین در ابتدا برای 27 می 2022 برنامه ریزی شده بود. اما توییت جدید اکانت رسمی توییتر Terra با اطلاعیه ای جدید اعلام کرد که راه اندازی بلاک ChinaTra 2.0 به شنبه 28 می 2022 (7 ژوئن 1401) ساعت 10:30 صبح به وقت ایران موکول می شود.

مهمتر از آن، توکن بلاک چین Terra جدید به بازنده‌ها یک AirDrop متناسب با اندازه دارایی‌های قبلی‌شان اهدا می‌کند، تا بتواند بخشی از ضرر توکن لونا را جبران کند.

در قسمت ششم از سری توییت های ارسال شده توسط حساب رسمی توییتر Terra، نوع توزیع AirDrop به شرح زیر است:

  • 35% روی دارندگان LUNA قبل از حمله
  • 10% روی دارندگان تانک زمینی قبل از حمله
  • 10٪ برای دارندگان LUNA پس از حمله
  • 10% برای دارندگان تانک زمینی پس از حمله
  • 30٪ از توکن ها در استخر جامعه باقی می مانند

البته، این سوال در مورد هدف شما در دنیای اکوسیستم های ارزهای دیجیتال بدون ارزهای حساب پایدار بی پاسخ مانده است.

لازم به ذکر است که در یکی از توییت های رسمی شما در توییتر آمده است که فرآیند دریافت AirDrop تعجب آور نیست و هیچ کاربری تمام AirDrop را به یکباره دریافت نخواهد کرد. وی در تشریح فرآیند اهدای AirDrop توضیح داد:

صرف نظر از گردهمایی ها، 30 درصد از AirDrop بلافاصله با راه اندازی بلاک جدید China Genesis (28 مه 2022 مصادف با 7 ژوئن 1401) اهدا می شود و بقیه AirDrop طی دو سال به صورت آنلاین اهدا می شود.

Terra مخازن کف را با اصلاح الگوریتم های تامین مخزن کف و LUNA ثابت نگه داشت. به عنوان مثال، اگر ارزش ارز کمدهای کفی به زیر 1 دلار برسد، عرضه کمدهای کفی با استخراج لونا به ارزش یک دلار می سوزد و مستلزم پرداخت هزینه تعویض لونا است. این روند باعث کاهش عرضه مخازن زیرزمینی و همچنین حفظ ثبات نرخ ارز شد.

ارزش لونا

از سوی دیگر، اگر ارزش کابینت های کف از 1 دلار بیشتر شود، لونا به دو برابر 1 دلار سوزانده می شود و تقاضای پرداخت هزینه تعویض با کابینت های کف را می کند. در نتیجه، عرضه استیبل کوین افزایش و ارزش آنها کاهش یافت. در واقع پرداخت کارمزد صرافی نقش مهمی در تامین مالی پاداش معوق داشت. علاوه بر این، نرخ تحمل هزینه مبادله تعیین می کند که در هر زمان معین چه مقدار LUNA/UST برای سوزاندن یا استخراج مورد نیاز است.

مار گوشتخوار / Aurobrus

مقالات مرتبط:

چند هفته پیش، Terra با یک حمله هماهنگ روبرو شد که به سرعت به یک مارپیچ مرگ شکست خورده برای توکن اصلی لونا تبدیل شد و نتوانست قیمت ثابت 1 دلاری را بازیابی کند. این در نهایت منجر به خسارات بزرگ برای بخش بزرگی از دارندگان Luna و UST شد.

Luna Terra از چهارشنبه گذشته 17 درصد افزایش یافته است. اما در مقایسه با شروع سال 2022 که 87 دلار بود، 99.99 درصد کاهش داشت.

نظر شما در مورد احیای بلاک چین ChinaTra و اهدای AirDrop به بازندگان Luna چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید