ضرورت افزایش نگاه مادران و زنان جامعه اسلامی به توطئه های دشمن


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار ابوالفضل شکرجی امروز در همایش جایگاه و منزلت زن در استان که با حضور جمع زیادی از شیعیان، اهل سنت و فعالان فرهنگی در مرکز الشهید زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: : مرد باشد یا زن، برخلاف برخی از نظراتی که امروزه در جوامع غیراسلامی وجود دارد، نزد خداوند ارزشمند هستند.

وی گفت: در جوامع غربی بحث های افراطی زیادی در مورد زنان وجود دارد، در دنیای امروز بازیگران زن هم نقش های مثبت و هم نقش مخرب و مفسده را در جامعه خود ایفا می کنند.

وی بر وجود دو جبهه جنگ برای بانوان تاکید کرد و ادامه داد: یک جبهه، جبهه ای است که در پناه خداوند متعال است و خواهران بسیجی در این جبهه در حال جنگ و مجاهدت در راه خدا هستند و جبهه دوم جلو این شیطان است که با تفکر روشنگرانه فعالان فرهنگی مخالف است و با تفکر خواهران فعال فرهنگی مبارزه می کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) برای زن ارزش قائل است، ادامه داد: اسلام ناب محمدی احیای حقوق زن، ارج نهادن به زن و معرفی زن به عنوان محور رشد و توسعه انسانی در جامعه است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هیچ دین و مکتبی وجود ندارد که به زنان همان آزادی را بدهد که اسلام اعطا کرده است، ادامه داد: آزادی در چارچوب اسلام و دستورات الهی است نه آزادی حیوانی چرا که شأن زن بسیار بالاست.

سردار الصیاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) را الگوی همه زنان و زنان دنیا در دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: سعادت زن در گرو اطاعت از دستورات الهی است، مفید است. در زیر چتر کارگزاران الهی مطیع باشیم.

وی خطاب به بانوان گفت: مادران و بانوان جامعه اسلامی باید با بصیرت و بصیرت راه جبهه حق را بپیمایند زیرا به عنوان بانوی مسلمان و مسلمان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی فعالیت می کنند و متعهد هستند. ارزش های ارزش های اسلامی».

انتهای پیام/ 3139




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید