مشخص شدن بازیکن اول لیست خروجی المجدی/ حالت مرموز مهاجمان – مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم فرانسوی استقلال را می توان اولین محصول این فصل آنها دانست. این مهاجم فرانسوی که در اکثر دیدارهای این تیم به جز دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی قرار داشت و سه بار گلزنی کرد که یکی از آنها در دربی بود، در هفته های اخیر جایگزین آرماند رمضانی در ترکیب اصلی شد.

قرارداد زستد با آبی ها دو ساله و مشروط بود که تمدید او تا هفته بیست و ششم منوط به تایید باشگاه و اعلام رسمی این بازیکن بود. فرهاد مجیدی قصد دارد به جای زستد یک مهاجم دیگر را برای فصل آینده جذب کند و این موضوع به زستد اعلام شده است.

اولین بازیکن در لیست خروج مجیدی / حالت اسرارآمیز مهاجمان مشخص شد

رودی زستد از هفته چهارم و دیدار مقابل فجراسپیس تا هفته بیست و نهم به استقلال پیوست. 1068 او یک دقیقه با این تیم بازی کرده و هشتمین بازیکن پرکار آبی ها در این فصل است. اما او از هفته بیست و هفتم از ترکیب استقلال جدا شد و بازی با فولاد جای خود را به آرمان رمضانی داد و در 3 بازی اخیر مقابل فولاد، آلومینیوم و میس رفسنجان در 45 دقیقه دوم فقط مقابل آلومینیوم به میدان رفت.

یکی دیگر از مهاجمان استقلال که نمی توان از ادامه همکاری با آبی ها برای فصل آینده مطمئن بود، ارسلان مطهری است که آمار گلزنی اش با گستد که دقایق ابتدایی اش نزدیک به بازی است برابری می کند. 1000 دقیقه کمتر از گل است و ثانیاً هیچ یک از سه گل خود را از روی ضربه پنالتی نزد.

اولین بازیکن در لیست خروج مجیدی / حالت اسرارآمیز مهاجمان مشخص شد

مطهری در این فصل زیاد استفاده نکرده و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در تعدادی از دیدارها در دقایق پایانی بازیکنان را تعویض کرده و دقایق حضورش در زمین کمتر از 10 یا گاها 5 دقیقه بوده است.

در حالی که گمانه زنی های نقل و انتقالاتی به جدایی بازیکنان از استقلال نزدیک می شود، این احتمال وجود دارد که آرمان رمضانی دیگر مهاجم آبی ها باشد که در هفته های اخیر بیشتر استفاده کرده و یکی از مهم ترین گل های فصل تیمش را مقابل شهر خودرو به ثمر رسانده است. بازی های زیادی در فصل آینده برای شاگردان المجدی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید