بهترین نرم افزار گام شمار; معرفی 10 اپلیکیشن گام شمار


در سال های نه چندان دور، مردم ابتدا به صبر و حوصله زیادی نیاز داشتند و سپس به یک دفترچه یادداشت و چند فرمول برای محاسبه ساعت فعالیت خود و احتمالاً تخمین کالری سوزی خود نیاز داشتند.

امروزه با ابزارها و ابزارهایی که در اختیار داریم، پیگیری تمرینات و فعالیت های بدنی بسیار آسان تر از گذشته است. برنامه ها و دستگاه ها می توانند این موارد را برای ما ضبط و جمع آوری کنند و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از تجربه ورزشی خود لذت ببریم.

گام شماری یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش ها برای محاسبه فعالیت روزانه است. اگر به اپ استور و پلی استور مراجعه کنید، تعداد زیادی اپلیکیشن گام شمار را خواهید دید و انتخاب از میان آنها کار زمان بری است.

با کمک بهترین نرم افزار گام شمار تلفن، می توانید خود و اعضای خانواده تان را به ساده ترین فعالیت ممکن وادار کنید. یعنی تشویق به پیاده روی روزانه

در این مقاله از زومیت قصد داریم با بررسی بهترین اپلیکیشن های گام شمار، امتیاز آنها و بازخوردی که کاربران دریافت می کنند، بهترین اپلیکیشن های گام شمار اندروید و بهترین اپلیکیشن های گام شمار برای آیفون را معرفی کنیم. با ما همراه باشید

بهترین برنامه های گام شمار

بهترین اپلیکیشن‌های گام شمار آن‌هایی هستند که بهترین خدمات ممکن را با بالاترین دقت ممکن ارائه می‌کنند، در عین حال نرم و آسان برای استفاده. اگرچه اپلیکیشن‌های قدم‌سنج به دقت ساعت‌های هوشمند، مچ‌بند یا به طور کلی ردیاب‌های تناسب اندام نیستند، اما همچنان ابزارهای مناسبی برای افرادی هستند که به چنین ابزارهایی دسترسی ندارند.

یک برنامه گام شمار جفت شده با تلفن همراه می تواند فعالیت، کالری سوزانده شده و سایر داده های سلامتی شما را ردیابی کند. این می تواند به شما کمک کند به اهداف تناسب اندام خود برسید و سلامت کلی خود را مدیریت کنید.

اگرچه برنامه های گام شمار ضربان قلب شما را ردیابی نمی کنند. آنها هنوز هم به روش های مشابه با ردیاب های تناسب اندام با هزینه کمتر کار می کنند. بسیاری از برنامه ها برای دانلود رایگان هستند، اما برخی برای دسترسی به محتوای برتر نیاز به پرداخت دارند. با این حال، با امتحان کردن یکی از آنها چیزی برای از دست دادن ندارید.

در زیر، ما به شما کمک می کنیم بهترین برنامه های گام شمار را برای خود پیدا کنید. توجه داشته باشید که ترتیب نوشتن بهترین برنامه های گام شمار ربطی به کیفیت و رتبه آنها ندارد.

1. گام شمار و گام شمار پیسر

دیدگاهتان را بنویسید