اپل استراتژی خود را تغییر داد. iOS 17 دارای ویژگی های جالبی است


آژانس خبری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی نوشت که اپل در فرآیند توسعه iOS 17 تغییراتی را در استراتژی خود ایجاد کرد و ویژگی های جدیدی را به این سیستم عامل اضافه کرد. به این ترتیب، انتظار می‌رود iOS 17 به‌روزرسانی بزرگ‌تری از آنچه قبلاً پیش‌بینی می‌شد باشد.

مارک آلمانیبلومبرگ در اوایل سال جاری به افشاگر گفت که به دلیل تمرکز ویژه اپل روی هدست واقعیت مختلط iOS 17 شاهد هیچ تغییر عمده ای نخواهد بود، اما تغییر استراتژی اپل باعث شد این سیستم عامل به گونه ای متفاوت توسعه یابد.

گارمن به طور خاص می گوید iOS 17 در ابتدا برای تمرکز بر رفع اشکال و بهبود عملکرد طراحی شده بود و هیچ ویژگی جدید خاصی ندارد. امید اصلی اپل این بود که از بروز مشکلات اصلی iOS 16 در iOS 17 جلوگیری کند. iOS 16 یکی از مهم ترین به روز رسانی های تاریخ این سیستم عامل است. این یک آیفون در نظر گرفته می شود، اما بسیاری از ویژگی های خود را پس از انتشار عمومی دریافت کرد و باگ های زیادی داشت.

به لطف تغییرات نرم افزاری اپل، اکنون انتظار می رود iOS 17 با برخی ویژگی های جدید عرضه شود، اما در هر صورت، این سیستم عامل در حد iOS 16 دچار تغییراتی نخواهد شد. درخواست.

اپل احتمالاً در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC) از iOS 17 رونمایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین تغییرات در iOS جدید، قابلیت ساید لود کردن اپلیکیشن ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید