در 22 فروردین آرمان تک زبانه ملت در انتخابات جمهوری اسلامی – مهر نیوز اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، نصیر امین زاده، فعال فرهنگی و رئیس سابق فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ۲۲ فروردین روز جمهوری اسلامی یادداشتی نوشت که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفت.

در این یادداشت موارد زیر آمده است:

12 آوریل مصادف با روز جمهوری اسلامی است. روزی که مردم ایران به اتفاق آرا به پای صندوق های رای آمدند و به جمهوری اسلامی رای دادند. ناصر امین زاده فعال فرهنگی در یادداشتی به اهمیت گرامیداشت این روز پرداخت.

یوم الله 22 فروردین 1358، سخنرانی افتتاحیه بابیه برای روزهایی است که هر چند در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی در انتخابات و به مناسبت های مختلف تکرار شد، اما مهر تایید بهمن بود. انقلاب ۵۷ گفتار را از هم جدا کرد و مصداق یک زبان برای یک ملت و یک ملت شد… او یک دل و یک صدا فریاد «جمهوری اسلامی» سر داد.

22 فروردین و روز جمهوری اسلامی نشان از حمایت ملت اسلامی از برپایی حکومت صالح وعده داده شده از سوی خداوند شد و از آن پس شیرینی آن همچون شیرینی نوروز هر ساله برای ملت همواره در صحنه و صحنه تجدید می شود. قلب ایران اسلامی و در چهل و چهارمین سالگرد این اقدام فوری انقلابی امت اسلامی، انقلاب اسلامی با سربلندی و اقتدار در دومین گام خود در راه استقرار تمدن نوین اسلامی، گوش فرا می‌دهد. برای رهبر فرزانه و فرهیخته اش، در حالی که همچنان تلاش های نسل را ارج می نهد. اول اینکه انقلاب با جوانان انقلابی و مجرب خود در جهت هدف و آرمان های والای خود گام برمی دارد. دوازدهم فروردین سالروز فراموش نشدنی وحدت ملت و امام (ره) در استقرار نظام جمهوری اسلامی است و آن را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترمشان گرامی می داریم. و به شهدا و ایثارگران و فرزندان امت اسلامی تبریک می گوییم.

دیدگاهتان را بنویسید