القدری: مسئولان بی انگیزه باید برکنار شوند



نماینده شیراز در شورای اسلامی، «کارآمدی» را خط قرمز دولت سیزدهم دانست و گفت: اگر دولت می خواهد مردم از عملکرد خود دفاع و حمایت کنند، باید مجریان متوسطی را که انگیزه کافی ندارند را حذف کند.

جعفر قدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، بر لزوم قاطعیت رئیس جمهور در برخورد با وزرا و مدیران دولتی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور به استعفای وزیر پاسخ داد. آموزش و پرورش و آن را پذیرفت. شایسته تقدیر و تشکر در دولت قبل پس از حوادثی مانند حادثه قطار، مسئولان مربوطه نه تنها استعفا دادند، بلکه با سخنان خود نمک بر زخم مردم پاشیدند.

وی ادامه داد: در این دولت مسئولی که در یک پرونده دخیل است برکنار شده و مجبور به استعفا شده است، این اقدام مثبتی است؛ اصولاً در همه دولت ها باید نیروهایی که ظرفیت و توان لازم را ندارند کنار گذاشته شوند. وزیر در مجلس با پرسش‌ها و تذکرات بسیاری از سوی نمایندگان مواجه می‌شود. انتقادات زیادی به عملکرد وی وارد است، بنابراین منطقی است که دولت اصلاحات کابینه و جایگزینی صلاحیت‌ها را انجام دهد تا به کل دولت آسیب نرسد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس «کارآمدی» را خط قرمز دولت سیزدهم دانست و گفت: انتظار می رود دولت در سال جدید به موضوع «کارآمدی» توجه بیشتری داشته باشد. اگر دولت می خواهد مردم از عملکردش دفاع کنند و از آن حمایت کنند، باید کسانی را که متوسط ​​هستند و انگیزه کافی ندارند را اخراج کند.

انتهای نامه

دیدگاهتان را بنویسید