اداره پست سوئیس گوشی‌های سامسونگ را جایگزین اسکنرهای صنعتی کرد


براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، کشور سوئیس اسکنر‌های صنعتی اداره‌ی پست خود را با انواع گوشی سامسونگ ازجمله خانواده‌ی گلکسی A و Xcover جایگزین کرده است. مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ برای اسکن نامه‌ها و بسته‌ها استفاده می‌شوند.

از سال ۲۰۲۰ تاکنون، اداره‌ی پست سوئیس حدود ۳۰ هزار گوشی سامسونگ شامل ۲۵ هزار گوشی میان رده از خانواده‌ی A (مدل‌های عادی و سازمانی) و ۵ هزار گوشی از خانواده‌ی Xcover را به‌کار گرفته است. اداره‌ی پست مذکور با کمک گوشی‌های سامسونگ، در سال ۲۰۲۲ موفق شده است حدود ۲۰۰ میلیون بسته را تحویل دهد.

سامسونگ سری گلکسی A را برای این کار بسیار مناسب می‌داند و ادعا می‌کند که این سری تمام نیازی‌های کارکنان پست را به‌خوبی برآورده می‌کند. یکی از دلایل سامسونگ برای این ادعا، عمر باتری بسیار زیاد سری گلکسی A است. سری گلکسی Xcover نیز به‌دلیل باتری تعویض‌شدنی و مقاومت فراوان خود دربرابر ضربات، گزینه‌ی مناسبی برای کارمندان این اداره به‌حساب می‌آید.

موضوع دیگری که برای اداره‌ی پست سوئیس اهمیت زیادی دارد، برخورداری گوشی‌های سامسونگ از سرویس امنیتی ناکس است؛ زیرا سرویس یادشده امنیت نامه‌ها و بسته‌های کاربران را تضمین می‌کند.

شایعه‌ها می‌گویند که سامسونگ در حال ساخت گلکسی Xcover 7 است. این گوشی جان‌سخت به‌احتمال زیاد همراه با پردازنده مدیاتک و One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ از راه خواهد رسید. به‌نظر می‌رسد گوشی یادشده در آینده یکی از گزینه‌های ایدئال برای استفاده در اداره‌ی پست سوئیس خواهد بود.

به‌دلیل موفقیت این پروژه، سوئیس قصد دارد تمام اسکنر‌های صنعتی که اکنون در حال استفاده هستند، با گوشی‌های سامسونگ جایگزین کند.

دیدگاهتان را بنویسید