مقبره شهید گمنام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین نوید شکوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به احداث مقبره شهید گمنام در این وزارتخانه، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ساخت مقبره شهید در حال انجام است و ۲۷ آذر، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در آن به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: به لطف پروردگار و مدد شهدا، حمایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری همه بخش‌های وزارتخانه که با عشق و شور جهت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا به میدان آمدند، پروژه ساخت مقبره شهید در این وزارتخانه کلید خورد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت و معنویت هستند، گفت: همانطور که در ماه محرم عرض کرده بودم، طی هماهنگی‌های انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ان شالله روز دوشنبه ۲۷ آذر، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این وزارتخانه تشییع و در مقبره در حال احداث، به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که فرهنگ ما آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌بایست پرچمدار ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، دفاع مقدس و مقاومت باشد.

تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور مردم شهیدپرور تهران، دوشنبه ۲۷ آذر، از ساعت ۹ صبح از ضلع شمالی میدان بهارستان تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید