وقتی گچساران کارگاه عمرانی شد


به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران آرش مصلح در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: طرح های تاثیرگذار و مهمی در گچساران توسط آب منطقه ای در دست اجراست.

وی بیان کرد: فاز ۲ طرح تأمین آب اراضی امامزاده جعفر، خان احمدها با اعتباری بیش از ۸۵۳ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصد در دست اجراست.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح های متعدد در دستور کار آب منطقه ای در گچساران تصریح کرد: طرح تامین آب اراضی امامزاده جعفر، ماهور باشت (تعمیرات ایستگاه پمپاژ) با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست اقدام است.

مصلح با اشاره به سدکوثر عنوان کرد: از سال ۹۳ پروژه سدکوثر افتتاح شد وتا چند ماه پیش ما هنوز بخشی از مطالبات پیمانکار آن زمان را دولت سیزدهم پرداخت کرده است.

وی گفت: در دوسال اخیر با تلاش مسوولان مبلغ قابل توجه ای اعتبار پروژه های آب گچساران افزایش یافته است.

راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه های بزرگی در حوزه راه و ساختمان در گچساران در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در گچساران به غیر از نهصت ملی یکهزار میلیارد تومان قرار داد پروژه در حوزه راه و ساختمان در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه گچساران، گناوه اضافه کرد: این پروژه به طول ۱۶ کیلومتر تا کنون مشکل ماده ۲۳ آن برطرف نشده است راستا عنوان کرد: برای مطالعات مقاوم سازی مصلای گچساران از دانشگاه یاسوج کمک گرفته شده و مقام سازی آن آغاز شده است.

وی گفت: مجتمع فرهنگی، هنری گچساران پس از سالیان طولانی به دلیل برخی مشکلات سنوات گذشته همچنان مانده است، پیشنهاد فرماندار این بود که این پروژه را دستگاه فرهنگی، هنری ارشاد پیگیری کند که این بهتر است.

وی گفت: اعتبار ات راه و شهرسازی ۹۵ میلیارد تومان بوده که کم است، در پروژه نهصت ملی۳ هزار واحد در گچساران در دست اجراست.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید