فهرست هتل در مشهد + آدرس و شماره تماس


مشهد بزرگ‌ترین شهر استان خراسان رضوی است. درگذشته اقوام مختلفی زندگی‌های متفاوتی را در مشهد تجربه کرده‌اند. بعد‌ها که مشهد گسترش پیدا کرد، با ساخت حرم امام رضا، مشهد بزرگ شد. اما اگر از داستان گذشته مشهد فاصله بگیریم. امروزه مسافران زیادی از گوشه به گوشه به مشهد سفر می‌کنند. قبل از سفر رزرو هتل در مشهد را از علی‌بابا انجام می‌دهند. برای اینکه مشهد را بیشتر بشناسیم، سراغ آداب رسوم این شهر می‌رویم.

فرهنگ مردم مشهد

یکی از زیبایی‌های ایران در هر گوشه مردمانی با فرهنگ‌های متفاوت است. مشهد نیز مانند دیگر شهر‌های ایران فرهنگ و گویش زیبا خودش را دارد. در مشهد مردم با گویش و لهجه مشهدی صحبت می‌کنند. لهجه‌ای که بار اول بشویند متوجه صمیمت و مهربانی گویش و مردم مشهد می‌شوید. مردم مشهد از زمان‌های خیلی دور مراسم‌های خاصی داشتند که در روز‌های خاص از سال برگزار می‌کنند. مراسم چراغ برات و مراسم دعای باران از معروف‌ترین مراسم‌های مردم مشهد است. اگر شما مثل من کنجکاو هستید که مردم مشهد چطور این مراسم‌های را برگزار می‌کنند. به مشهد سفر کنید. اما قبل از آن سراغ رزرو هتل در مشهد می‌رویم. اما چرا هتل در مشهد را رزرو کنیم؟

چرا هتل رزرو کنیم؟

هتل‌ها امکانات مختلفی از جمله: باشگاه ورزشی، استخر، فروشگاه دارد. هتل در مشهد به‌خاطر موقعیت عالی به ایستگاه مترو بی‌آرتی دسترسی دارند. بیشتر هتل‌های مشهد روبه حرم امام رضا ساخته شده‌اند، فاصله کمی با حرم امام رضا دارند؛ بنابراین هتل در مشهد گزینه مناسبی برای سفر به این شهر است. اما در ادامه سراغ معرفی هتل در مشهد می‌رویم که راهنما عالی برای انتخاب هتل (https://www.alibaba.ir/hotel )است.

1_ هتل مجلل درویش مشهد

وقتی فهرست هتل‌های مدرن مشهد را ببینید، قطعا نام هتل مجلل درویش مشهد را در این فهرست می‌بینید. هتل درویش مشهد مرتفع‌ترین هتل در مشهد است که از پنجره اتاق همه شهر را می‌بینید. همچنین این هتل تنها هتلی است که آتریوم دارد. از امکانات رایگان این هتل پارکینگ رایگان است. اگر با ماشین به مشهد سفر می‌کنید نگران جای پارک نباشید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا 24 و 26

شماره تماس: 05138096

2_ هتل فردوس مشهد

اگر به‌قصد زیارت به حرم امام رضا به مشهد سفر می‌کنید، هتل فردوس مشهد بهترین گزینه برای اقامت در شهر مشهد است. این هتل در یکی از خیابان‌های نزدیک حرم امام رضا قرار دارد، به‌طوری‌که فاصله حرم امام رضا تا هتل فردوس مشهد حدود 10 دقیقه پیاده‌روی است. البته این هتل نزدیک بازار قدیمی مشهد یعنی بازار رضا قرار دارد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا 8

شماره تماس: 05138540830

3_ هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد یکی هتل‌های عالی برای سفر خانوادگی است. این هتل در سال 1374 با فضای تلفیقی از سنتی و مدرن ساخته شد. سال‌ها بعد یعنی در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. برای راحتی بیشتر مسافران امکانات مجهزتری را قرارداد. این هتل در مشهد امکاناتی از جمله: سالن بدنسازی، انبار نگهداری چمدان، تاکسی‌سرویس و…. است. همچنین هزینه رزرو هتل تارا مشهد برای هر شب یک میلیون تومان شروع می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازی 17 و 19

شماره تماس: 05132282535

4_ هتل مدینه الرضا مشهد

اگر دنبال هتلی باکیفیت عالی در نزدیکی حرم امام رضا هستید، هتل مدینه الرضا مشهد را برای سفر مشهد انتخاب کنید. معماران این هتل را با فضای از اشکال هندسی و طاق‌های بلند طراحی کرده‌اند. این هتل در مشهد امکان استفاده هم‌زمان از استخر و باشگاه ورزشی را برای بانوان و آقایان طراحی کرده است. همچنین این هتل برای رفاه بیشتر مسافران ترانسفر رایگان به فرودگاه را در اختیار آنها قرار می‌دهد. در سفر به مشهد طعم غذا خوشمزه مشهدی در رستوران گردان آفتاب تجربه کنید. این رستوران منظره روبه حرم امام رضا دارد.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی بین خیابان چهارباغ و نوبهار

شماره تماس: 05132212121

5_ هتل رز درویشی مشهد

این هتل در مشهد سابقه طولانی ندارد، در سال 1399 در یکی از خیابان‌های نزدیک حرم امام رضا ساخته شد. مسافران مشهد این هتل را به‌خاطر امکانات و تجهیزات عالی و موقعیت عالی همیشه انتخاب کرده‌اند. هتل رز درویشی مشهد فاصله نزدیکی با بازار هفده شهریور، پارک باغ ملی، گند خشتیه دارد. همچنین اتاق‌های هتل در انواع اتاق‌های توئین، دبل، سه تخته و چهار تخته در سایت علی‌بابا قابل رزرو است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 1

شماره تماس: 05131210000

6_ هتل جواد مشهد

بدون شک معروف‌ترین هتل در مشهد در بین هتل‌های این شهر، هتل جواد مشهد است. اگر پیشنهاد مسافران از هتل در مشهد بشنوید، قطعا هتل جواد مشهد را معرفی می‌کنند. این هتل 24 ساعته به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های خوب این هتل دستگاه خودپرداز، خدمات باربری، خدمات ویژه افراد کم‌توان است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3

شماره تماس: 05132224135

رزرو هتل در مشهد

اکنون که با هفت تا از هتل‌هایی مشهد آشنا شدیم، نوبت به رزرو هتل در مشهد می‌رسد. برای رزرو هتل در مشهد سراغ علی‌بابا که بهترین و کامل‌ترین مرجع برای رزرو هتل در مشهد است، بروید. در سایت علی‌بابا در قسمت هتل در مشهد، هتل مدنظر خودتان را رزرو کنید. پایان کار هزینه رزرو هتل در مشهد را بپردازید.

رزرو قطعی هتل

برای رزرو هتل در مشهد منتظر زمان مناسب هستید؟ سفر به مشهد را به روزها بعد موکول نکنید، همین امروز هتل در مشهد را از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید