اطلاعات و تصاویر جدیدی از ادغام بارد با گوگل اسیستنت فاش شد


گوگل درحال کار روی Assistant with Bard در گوشی‌های اندرویدی است؛ اکنون تصاویر و اسکرین‌شات‌هایی از این سرویس فاش شده که رابط کاربری، عملکردها و تنظیمات این برنامه را نشان می‌دهند. کاربران اندروید می‌توانند بین گوگل اسیستنت قدیمی و Assistant with Bard یکی را انتخاب کنند؛ یا آنکه ویژگی‌های دستیار قدیمی را در بارد به‌کار ببرند.

یک منبع آگاه در ایکس اسکرین‌شات‌هایی از ادغام هوش مصنوعی بارد با گوگل اسیستنت را منتشر کرده است. این تصاویر UX (تجربه کاربری) و ویژگی‌های مختلف درحال‌توسعه را نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر، صفحه ابتدایی این دستیار جدید به کاربران اطلاع می‌دهد که بارد می‌تواند در بسیاری از کارهایی که دستیار قدیمی انجام می‌داد نیز کمک کند. این صفحه همچنین نشان می‌دهد که چگونه Assistant with Bard می‌تواند با برنامه‌های مختلف گوگل ارتباط برقرار کند تا اکوسیستم گوگل یکنواخت‌تر شود.

گوگل اسیستنت با قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد ارتقا می‌یابد

در اسکرین‌شات‌ها می‌توانیم دستیار جدید را به صورت یک پنجره کوچک در پایین صفحه ببینیم. همچنین رابط کاربری این برنامه می‌تواند تاریک یا روشن باشد. با کلیک‌کردن روی فلش در گوشه سمت راست، پنجره بزرگی باز می‌شود که در آن می‌توانید با این هوش مصنوعی تعامل بیشتری برقرار کنید.

همچنین اگر در اپلیکیشنی باشید و بارد را صدا کنید، گزینه‌ای به نام «افزودن این صفحه» دریافت خواهید کرد. با کلیک روی آن، یک اسکرین‌شات از صفحه آن اپلیکیشن در بارد پیوست می‌شود و سپس می‌توانید از دستیار هوش مصنوعی بخواهید تا کاری را با آن اطلاعات انجام دهد؛ مشابه تصویری که در پایین می‌بینید:

براساس اطلاعات منتشرشده، این هوش مصنوعی مکالمات شما را نگه می‌دارد تا بتوانید در صورت نیاز بعداً به چت‌های خود دسترسی داشته باشید.

در بالا نیز اسکرین‌شات‌هایی از نمای کلی تنظیمات مختلف را مشاهده می‌کنید. در این تنظیمات می‌توانید بین Assistant with Bard و گوگل اسیستنت یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دستیار قدیمی هنگام استفاده از دستیار جدید بارد استفاده نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید