مانچینی: درک کنید به یک تیم قدرتمند باختیم/عذرخواهی می‌کنم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، روبرتو مانچینی پس از شکست تیم ملی عربستان مقابل کره جنوبی و باز ماندن این تیم از صعود به مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا گفت: ابتدا باید بابت اینکه زودتر از پایان پنالتی‌ها زمین را ترک کردم عذرخواهی کنم. از تیم و مردم معذرت می‌خواهم. به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی عربستان افزود: کره جنوبی بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و تلاش کردیم با آنها رقابت کنیم. بابت ترک زمین باز هم می گویم کنترل خودم را از دست دادم و از هواداران، بازیکنان و شما عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی عربستان در پاسخ به این سوال که آیا ارتباط او با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسیده است یا خیر، خاطرنشان کرد: متوجه این سوال نمی‌شوم. هر اتفاقی در فوتبال می‌افتد. روزی برنده هستید و یک روز دیگر می‌بازید. بازی خوبی ارائه کردیم و بهتر از قبل بودیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و ما برای آینده تلاش می‌کنیم.

مانچینی با ابراز رضایت از عملکرد عربستان تصریح کرد: از پیشرفت تیم خیلی خوشحال هستم، اما از حذف تیم ناراحتی زیادی دارم. تیم ما و چند بازیکن ما پیشرفت بسیار خوبی کرده‌اند که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید