معرفی معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده دستگاه جوجه کشی


در صورتیکه پرنده زینتی در اختیار داشته و یا حتی بخواهید از پرنده بومی خود جوجه کشی کنید به یکعدد دستگاه جوجه کشی نیاز پیدا میکنید. دستگاه های جوجه کشی در واقع عملیات جوجه کشی از تخم نطفه دار پرندگان را آسان کرده و به کمک آنها میتوان از هر نوع پرنده ای جوجه کشی کرد. اما برای خرید یک دستگاه جوجه کشی خوب و کسب مشاوره خرید دستگاه جوجه کشی می بایست به کدام وبسایت ها اعتماد کرد؟ در این مطلب ما انواع فروشگاه های آنلاین دستگاه جوجه کشی را به شما معرفی خواهیم کرد. بدین منظور میتوانید ادامه مطلب را مطالعه کنید :

بخش دستگاه جوجه کشی وبسایت وطن تجهیز

وبسایت وطن تجهیز با تارنمای vatantajhiz.com یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان انواع تجهیزات صنعتی بوده و در صفحه دستگاه جوجه کشی وطن تجهیز میتوانید انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی را مشاهده کنید. این وبسایت علاوه بر فروش دستگاه جوجه کشی ایرانی ، نسبت و معرفی و فروش انواع دستگاه جوجه کشی خارجی نیز اقدام میکند. دلیل نام بردن وبسایت وطن تجهیز در صدر این لیست به این دلیل انجام شده که این فروشگاه در واقع متعلق به هیچ شرکت تولید کننده و نهاد خاص نبوده از این رو میتوان به صداقت در رفتار و فروش آنها تکیه کرد. وبسایت نامبرده نسبت به معرفی و فروش انواع دستگاه جوجه کشی در ظرفیت های ۱۰ تایی الی ۱٫۰۰۰ تایی اقدام کرده که برای کسب مشاوره رایگان و انتخاب بهترین محصول با توجه به نیاز خود ، میتوانید با کارشناسان فروش آن مجموعه نیز ارتباط تلفنی نیز برقرار کنید.

رونیکس

آدرس وبسایت : https://vatantajhiz.com/products/poultry-equipment/egg-incubator/

وبسایت جوجه کشی دات کام

وبسایت دوم این لیست یکی از قدیمی ترین وبسایت های عرضه انواع دستگاه جوجه کشی بوده و متعلق به گروه صنعتی اسکندری می باشد. این وبسایت در حدود سال ۱۳۹۰ ایجاد شده و بصورت اختصاصی نسبت به معرفی و عرضه انواع دستگاه جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری اشاره دارد. برای کسانی که اطلاعی درباره این واحد تولیدی ندارند باید عرض شود گروه صنعتی اسکندری یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان دستگاه جوجه کشی در ایران بوده و محصولات با کیفیتی را برای عموم عرضه میکند. محصولات تولید شده توسط این مجموعه تولیدی مجهز به سنسور دقیق بوده و راندمان جوجه کشی مناسبی برخوردار هستند.

آدرس وبسایت : https://joojekeshi.com

وبسایت بلدرچین دماوند

وبسایت فروشگاهی مذکور نیز بصورت اختصاصی تنها به محصولات جوجه کشی تولید شده توسط گروه بلدرچین دماوند اشاره کرده و محصولات این گروه تولیدی را معرفی میکند. گروه بلدرچین دماوند نیز یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی بوده و بیش از یک دهه است که نسبت به تولید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی اقدام میکند. محصولات تولیدی این شرکت از بدنه ای با جنس گالوانیزه بوده و از کیفیت ساخت خوبی بهره مند می باشند. ظرفیت دستگاه های جوجه کشی گروه بلدرچین دماوند از ۱۲۶ عدد شروع شده و تا ۲۰۱۶ تایی در بر میگیرد.

آدرس وبسایت : https://dquail.com

از دیگر وبسایت های عرضه کننده انواع دستگاه جوجه کشی وبسایت انکوباتور شاپ بوده و این شرکت نیز نسبت به عرضه و فروش انواع دستگاه جوجه کشی اقدام میکند. توضیحات مربوط به هر کدام از دستگاه های جوجه کشی به فروش رسیده توسط این وبسایت بصورت کامل در صفحات مربوطه درج شده و در صورت داشتن هر گونه سوال نیز میتوان با پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کرد.

آدرس وبسایت : https://incubator-shop.ir

مطمئناً غیر از وبسایت های معرفی شده در این بخش وبسایت های دیگری نیز وجود دارند که نسبت به فروش دستگاه جوجه کشی اقدام میکنند با این حال ما سعی کرده ایم تا تمامی وبسایت های معروف و فعال این حوزه را برای شما گردآوری کنیم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید