طرز تهیه یک معجون خانگی برای درمان کبد چرب



یکی از مشکلات و بیماری‌ها که خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ابتلا به کبد چرب است. کبد عضو مظلوم و بی سروصدای بدن ماست که همه بار سلامت نگه داشتن ما را بر دوش می‌کشد! هر آنچه می‌خوریم، مفید یا غیرمفید را کبد نازنین تصفیه می‌کند و در این میان هرچقدر خوراکی‌های غیرمفید و چرب بخوریم فشار اصلی آن بر کبد می‌آید و ممکن است دچار کبد چرب بشویم که درجه‌های مختلفی دارد. برای اینکه از شر این بیماری رها شوید باید به کبدتان توجه کنید، مراقبت از آن را در درجه اول قرار داده و به پاکسازی آن بپردازید! پاکسازی کردن کبد مثل پاکسازی پوست نیست، برای اینکه کبد به شست و شو برسد و تمیز و بلورین شود باید از خوراکی‌هایی که نقش مهمی در حفظ سلامت آن دارند کمک بگیرید.

این معجون که امتحان شده است را به خاطر بسپارید و آن را خیلی زود تهیه کرده و نتیجه‌اش را ببینید! کبد شما دوست و همراه اصلی شماست، سعی کنید از همین امروز با آن رفتار مهربانتری در پیش بگیرید!

مواد لازم:

لبوی متوسط خام 3 عدد

هویج بزرگ 2 عدد

سیب یک عدد

نارنگی یا پرتقال یک عدد

طرز تهیه:

تمام مواد را به خوبی بشویید و پوست بگیرید و داخل مخلوط کن یا آبمیوه گیری ریخته و به هر شکلی که در توانتان است آب آنها را جدا کنید. این تنها کاری است که شما باید انجام بدهید! تفاله‌های آنها را نیاز نداریم و صرفا آب این 4 ماده را بگیرید و حتی اگر جدا جدا این کار را انجام می‌دهید اشکالی ندارد، در آخر همه را با هم مخلوط کرده و نوش جان بفرمایید.

شاید به نظرتان نرسد ولی این معجون خوشرنگ، بسیار هم خوشمزه است و از خاصیت و فوایدش هم که دیگر نمی‌شود چیزی گفت. هفته‌ای 2 تا 3 بار از این معجون میل کنید و بعد از مدتی اثر جادویی آن را ببینید. حتی اگر آزمایش خون هم انجام ندهید از روی حال و هوایتان و علائم بدنی خواهید فهمید که کبد شما در حال پاکسازی است و بهتر عمل می‌کند. مراقب سلامتتان باشید!

دیدگاهتان را بنویسید