مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ با طراحی دوست‌داشتنی لو رفت


به نظر می‌رسد که HMD (عرضه‌کننده‌ی گوشی‌های نوکیا) برای رونمایی از مدل بازطراحی‌شده‌ی گوشی Nokia 225 4G خیز برداشته است. اولین مدل این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد و اکنون تصاویر غیررسمی نسخه‌ی ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ فاش شده‌اند.

گوشی جدید نوکیا ۲۲۵ نسبت‌ به مدل چهار سال قبل ظاهر مستطیلی‌تری پیدا کرده که الگوی متداولی در میان گوشی‌های فعلی موجود در بازار است. در پشت دستگاه یک دوربین و یک فلش LED قرار خواهد داشت.

رندر غیر رسمی از نمای کناری گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ صورتی
رندر غیر رسمی از نمای جلویی گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ صورتی

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر ۲٫۴ اینچی با حاشیه‌های ضخیم و صفحه‌کلید استاندارد دیده می‌شود. احتمالاً مهم‌ترین تغییر در نسخه‌ی ۲۰۲۴ گوشی نوکیا ۲۲۵، وجود پورت USB-C برای شارژ است.

رندر غیر رسمی از نمای جلویی گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ مشکی
رندر غیر رسمی از نمای کناری گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ مشکی

نوکیا ۲۲۵ جدید دارای ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت فضای ذخیره‌سازی و احتمالاً یک اسلات برای کارت microSD اضافی خواهد بود. این دستگاه از باتری ۱٬۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که بهتر از باتری مدل ۲۰۲۰ است و احتمالاً می‌تواند چند روز با یک‌بار شارژ کامل دوام بیاورد.

دوربین گوشی نوکیا مدل ۲۲۵ جدید احتمالاً حسگر پروضوح‌تری نسبت‌ به حسگر ۰٫۸ مگاپیکسلی مدل قبلی خواهد داشت. این گوشی با سیستم‌عامل +Nokia S30 عرضه خواهد شد که یعنی نمی‌تواند اپلیکیشن‌های جدید را اجرا کند.

قیمت گوشی جدید نوکیا ۲۲۵ به‌طور دقیق مشخص نیست؛ اما احتمالاً این گوشی با قیمتی در‌ حدود ۱۰۰ یورو (۱۰۷ دلار) در بازارهای اروپا و آفریقا عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید