تزئینات نامناسب در کنار تلویزیون


تلویزیون یکی از مهم ترین وسایل زندگی و به نوعی مرکز ثقل خانه است و به همین دلیل دکوراسیون اطراف آن از اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی تلویزیون را دور آن بچینید و دکوراسیون خود را اجرا کنید، تمام توجه و توجه به آن معطوف می شود، پس علاوه بر محل قرارگیری تلویزیون، آن را به درستی تحلیل کنید تا دکوراسیون و طراحی زیبایی خود را حفظ کند. در زیر تزیینات ممنوعه کنار تلویزیون را به شما معرفی می کنیم.

چه تزییناتی را نباید در کنار تلویزیون استفاده کرد؟

استفاده از چنین وسایلی در چیدمان و دکوراسیون اطراف تلویزیون ممنوع است:

ساعت دائمی و ساعت دیواری

بهتر است ساعت دیواری را بالای تلویزیون نصب نکنید یا یک ساعت ثابت در کنار تلویزیون قرار ندهید. اگر می خواهید ساعت دیواری را روی همان دیوار تلویزیون نصب کنید، بهتر است از تلویزیون دور باشید.

ساعت دیواری بالای تلویزیون

کناف های شلوغ، چراغ ها و برچسب های رنگارنگ

استفاده از پرده های شلوغ، نورپردازی های رنگارنگ و پوسترهای شلوغ برای دیوار تلویزیون توصیه نمی شود، بهتر است از طرحی شیک و متناسب با سبک خانه استفاده کنید.

آباژور عرض و کوتاه

بدترین وسیله در کنار تلویزیون، نما و آباژور است. اگر می خواهید از آباژور در کنار تلویزیون استفاده کنید، از آباژوری بلند اما کمی کوتاهتر از تلویزیون استفاده کنید، اما اطراف تلویزیون را پر از گل و گیاه نکنید.

تعداد زیادی گل و گیاه

می توانید اطراف تلویزیون را با گیاهان تزئین کنید. گیاهان باعث بهبود خلق و خو، زیبایی محیط و تعادل انرژی الکتریکی می شوند. بهتر است یک گل بلند در کنار آن قرار دهید که کمی کوتاهتر از تلویزیون است.

عناصر تزئینی در کنار تلویزیون

پانل های سنگین و تیره

پنل های سنگین و تیره اصلا برای دیوار تلویزیون مناسب نیستند، بهتر است از پنل های تزئینی با زمینه روشن و ساده استفاده کنید.

چلف شلوگ

قفسه چوبی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد دکوراسیون زیبا در کنار تلویزیون است. گل اطلسی، کتاب، مجلات و مجسمه های هنری را در این قفسه ها قرار دهید، اما بهتر است اطراف تلویزیون را با این قفسه ها شلوغ نکنید و تعادل را حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید