عینک واقعیت افزوده گوگل معرفی شد


گوگل سخنرانی اصلی کنفرانس توسعه دهندگان 2022 خود را با یک شگفتی بزرگ به پایان رساند. این شرکت نگاهی کوتاه به جدیدترین ها دارد عینک واقعیت افزوده قابلیتی داشت که می توانست عبارات را در مقابل کاربر نمایش دهد ترجمه به آرامی

اگرچه بسیاری از شرکت‌های سیلیکون ولی روی ساخت عینک‌های هوشمند تمرکز کرده‌اند، اما هیچ شرکتی هنوز نتوانسته است عینک‌هایی بسازد که کاربران بتوانند واقعاً از آن استفاده کنند و نگرانی‌های امنیتی خود را کنار بگذارند. ترجمه همزمان اکنون می تواند همان ویژگی عینک واقعیت افزوده باشد کاربرد واقعی شما آنها را نزدیک تر خواهید کرد.

عینک واقعیت افزوده گوگل

ساکنان Mountain View اطلاعات خاصی در مورد محصولاتی که روی آنها کار می کنند منتشر نکرده اند. تنها چیزی که نشان داده شد یک ویدیوی ضبط شده بود تابع ایده نمونه اولیه عینک واقعیت افزوده بود و صفحه نمایش یا نحوه تعامل با آن را نشان نمی داد. با این حال، ایده ای که در این ویدیو مشاهده می شود، آینده ای هیجان انگیز را در واقعیت افزوده به تصویر می کشد.

عینک واقعیت افزوده گوگل مفسر خواهد بود

عینک واقعیت افزوده گوگل

در این نسخه نمایشی، یک مدیر محصول گوگل به فردی که این عینک هوشمند را به چشم می‌زند، می‌گوید: «باید کاری را که من می‌گویم به نحوی انجام دهید. نوشته شده است و در عین حال ببینید چیزی مثل عنوان فرعی “اما در دنیای واقعی.” در زیر نمایی مفهومی از آنچه کاربر پشت عینک خواهد دید را مشاهده می کنید. این صحنه نشان می دهد که حرف های طرف مقابل در یک لحظه ترجمه شده است.

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که این ایده چه زمانی به یک محصول مصرفی تبدیل خواهد شد و تا چه اندازه در عمل موفق خواهد بود. علاوه بر این، ما نمی دانیم که این پروژه یکسان است پروژه آیریس آیا این گوگل است که در گزارش ها ذکر شده است یا با پروژه متفاوتی روبرو هستیم؟ با این حال، می‌توان امیدوار بود که گوگل حداقل یک ایده کاربردی برای آینده عینک‌های واقعیت افزوده داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید