واقعیت مجازی و واقعیت بیش از حد توسط خالق شبکه جهانی وب طراحی شده اند


تیم برنرز لی، دانشمند کامپیوتر بریتانیایی وب ساز جهانی او در مصاحبه ای جدید اظهار داشت که در آینده این انتظار را دارد. واقعیت مجازی و تکنیک های مبتنی بر mtaurus، بخشی از نحوه تعامل کاربران با اختراع او، وب است.

او گفت: «در مصاحبه‌ای با فناوری سریع بلومبرگ.

مردم در مورد واقعیت مجازی و اینکه آیا متاورز کل آینده را شکل خواهد داد، سؤالاتی دارند، و پاسخ مثبت است، آنها بخشی از آینده خواهند بود.

وی در ادامه درباره واقعیت مجازی می گوید:

“با واقعیت مجازی، ما یک رسانه کاملا جدید خواهیم داشت. به عنوان مثال، من فکر می کنم شما می توانید [در دنیایی] بین یک فیلم و دنیای واقعیت مجازی این فیلم باشید. “این چیزی است که من آرزو می کنم.”

پشتیبانی برنرز لی از فناوری های واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

برخی دیگر از کلمات کلیدی مانند Web3 و NFT نظرات متفاوتی را در بین کاربران ایجاد کردند. برخی از کارشناسان معتقدند که مهمترین قطعات به روز شده و از تجهیزات جدید استفاده شده است دنیای اینترنت یک چیز ضروری است و دیگران آن را راهی برای رسیدن به آن می دانند کسب درآمد آنها بیشتر یاد می گیرند.

برنرز لی پیشتاز است زیرا حمایت خود را از این فناوری های نوظهور به طرق مختلف نشان داده است. به عنوان مثال، سال گذشته، او کد اصلی شبکه جهانی وب را در حراج آنلاین ساتبی ارائه کرد. NFT 5.4 میلیون دلار فروخت. برنرز لی همچنین یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Inrupt Technology است، شرکتی که در حال توسعه یک سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز داده به نام Solid است که از آن به عنوان جانشین وب 2.0 یاد می شود.

Solid قبلا توسط مخترع به عنوان یک سرویس ذخیره سازی اطلاعات کنترل شده توسط کاربر ذکر شده بود. یکی از تفاوت های مهم بین این سرویس و سرویس های ابری، توانایی به اشتراک گذاری داده ها با دقت بیشتر است.

برنرز لی علاوه بر توجه به متاوارها و واقعیت مجازی در بخشی دیگر از مصاحبه، مخالفت خود را با کنترل نیز ابراز کرد. داده های شخصی کاربر توسط غول های تکنولوژی جهان نشان داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید