ایجاد یک فرماندهی میدانی واحد برای رهبری جبهه علیه رژیم اشغالگر



رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: حمله نظامی اسرائیل به مراسم تشییع جنازه روزنامه نگار فلسطینی الجزیره نشان دهنده وحشی گری این رژیم بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از فلسطین امروز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حمله رژیم وحشیانه صهیونیستی به مراسم تشییع جنازه روزنامه نگار فلسطینی شبکه الجزیره، شرین ابوی. اوقلا، گفت: می ترسد و نمی ایستد. این رژیم از برافراشتن پرچم فلسطین می ترسد و در سرزمین ما نمی ماند.

وی گفت: شهید شیرین ابواکله در طول زندگی خود جنایات اشغالگران را افشا می کرد و امروز در مراسم تشییع جنازه وی بار دیگر وحشیگری این رژیم را آشکار می کند.

هنیه با اشاره به حملات مستمر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین افزود: حوادث قرارگاه جنین موید تداوم و اثربخشی گزینه مقابله همه جانبه و توان مقاومت و ایستادگی ملت ما و همچنین به چالش کشیدن این شکننده است. رژیم و سربازان ترسو آن».

وی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست لغو معاهده اسلو، عقب نشینی از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و قطع همکاری امنیتی با این رژیم و طرح مقاومت جامع را در دستور کار خود برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس اعلام کند.

اسماعیل هنیه ادامه داد: خواستار تشکیل سریع یک فرماندهی میدانی واحد برای رهبری مقابله با رژیم اشغالگر هستیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز مراسم تشییع جنازه خبرنگار شبکه الجزیره را در مقابل بیمارستان فرانسه در قدس سرکوب کردند.

در همین راستا، هلال احمر فلسطین از مجروح شدن ده ها نفر در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به جسد ابوعقله الحلو در مقابل بیمارستان فرانسوی قدس خبر داد.

خبرگزاری العهد نیز از دستگیری ده ها فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی پس از تجاوز وحشیانه به جسد ابوعقیله خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید