بازگشت سرمایه 410 میلیاردی یک شرکت صنعتی


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، محمدجعفر عبدالله از پرداخت 410 میلیارد ریال مازاد مالیات و عوارض به شرکت سیم و کابل مغان شاهرود در سال های 98 و 1400 توسط سازمان امور مالیاتی این استان به شرح زیر خبر داد. بالا از دادگستری استان.. پدرم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در توضیح این خبر تصریح کرد: به منظور نظارت بر زنجیره تولید و حمایت جدی از شرکت های صنعتی، دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در ستاد قوه قضاییه متعهد به برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی به منظور استماع است. به نگرانی ها برای صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان، موانع تولید را جدی گرفته و اقدامات عاجل و قانونی در راستای عدالت خواهی و تقویت توان اقتصادی خود در حمایت از کارآفرینی و اشتغال انجام دهند.

وی همچنین در جریان بررسی های انجام شده در شرکت سیم و کابل شاهرود مغان مغان، گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد سازمان امور مالیاتی استان سمنان در پنج مرحله در سال های 98 و 1400 وصول مالیات اضافی و ارزش افزوده دریافت کرده است. مالیات از آن شرکت با پیگیری های دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در این فرمانداری مبلغ 410 میلیارد ریال از آن شرکت مازاد برگردانده شد و با بازگرداندن این مبلغ بنیه اقتصادی آن شرکت احیا شد.

محمدجعفر عبدالله گفت: رفع موانع تولید و احیای کارخانه ها و شرکت های دانش بنیان، قوه قضائیه استان سمنان را به انگیزه ای برای جهش در تولید و تحقق شعار سال منتخب بخشدار سمنان تبدیل کرد. مجاهدین آن دوره برای تحول و تعالی در دستگاه قضایی و پیگیری و حمایت از این امر با تمام توان.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید