برخی از ویژگی های محبوب دسکتاپ فتوشاپ به نسخه iPadOS این برنامه اضافه می شود


ادوبی آپدیت جدید و مهمی را برای اپلیکیشن Photoshop iPad خود منتشر کرده است. به روز رسانی مجموعه ای از ویژگی های جدید از جمله Content-Aware Fill و ابزارهای حذف پس زمینه را به برنامه اضافه می کند.

به گزارش imore، Adobe می گوید که توانسته یکی از ویژگی های قابل توجه فتوشاپ را به iPad بیاورد. بیایید با محتوای جذاب و مفید پر محتوا شروع کنیم:

خانواده فتوشاپ بیش از 30 سال را صرف افزودن فناوری های نوین جدید به دنیای عکاسی و بسته بندی محتوا کرده است. یکی از ویژگی های برجسته نسخه دسکتاپ فتوشاپ. حال این قابلیت را به نسخه آیپد فتوشاپ می آوریم.

اکنون می توانید بخش مورد علاقه خود را تنها با یک کلیک انتخاب کنید و این برنامه از هوش مصنوعی برای پر کردن محتوای خود بر اساس محیط خود استفاده می کند! چیزهای حواس پرت کننده در پس زمینه، افرادی که به طور ناخواسته وارد عکس شده اند و حتی گرد و غبار اطراف سوژه را حذف کنید و ببینید هوش مصنوعی نیز چه کاری می تواند انجام دهد.

برای استفاده از آن، ابزار کمند یا یکی از ابزارهای انتخاب هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی فتوشاپ مانند برای انتخاب ناحیه مورد نظر Select Object را انتخاب کنید. سپس “Content Aware Fill” را فشار دهید و متوجه شوید که موضوع انتخابی شما ناپدید می شود و مطابق با محیط اطراف خود پر می شود.

Content-Aware Photoshop iPad را پر کنید

آپدیت جدید فتوشاپ از حذف پس زمینه نیز پشتیبانی می کند. این ویژگی را می توان به ساده ترین شکل ممکن و تنها با یک کلیک مورد استفاده قرار داد. با آن می توانید کمترین تلاش تصویر پس زمینه را حذف کرده و با گزینه مورد نظر آن را متحرک کنید:

یکی از ابزارهایی که در چند سال گذشته توسعه یافته است، قدرت حذف پس زمینه است. این ویژگی به شما کمک می کند سوژه را انتخاب کرده و در تصاویر دیگر قرار دهید و پس زمینه را با صحنه های دیگر جایگزین کنید.

فتوشاپ با ترکیبی از فناوری Select Subject و Layer Masking به شما این امکان را می دهد که پس زمینه هر تصویر را به طور غیر مخرب حذف کنید. این بدان معناست که کاربران می توانند پس زمینه را بدون تغییر پیکسل های اصلی تصویر حذف کنند.

ما این ویژگی را به فتوشاپ آیپد آورده ایم تا بتوانید آن را با یک کلیک، سریع و دقیق انجام دهید. فقط عکس خود را باز کنید و پس زمینه زیر ابزار کمند را بردارید یا Quick Actions را در سمت راست انتخاب کنید.

امکان حذف پس زمینه در فتوشاپ آیپد

مقالات مرتبط:

از دیگر پیشرفت‌های این نسخه جدید می‌توان به به‌روزرسانی انتخابگر تم اشاره کرد این می تواند برای تشخیص بهتر تصاویر افراد، از جمله موهایشان طراحی شود. اکنون، فتوشاپ آیپد همچنین این قابلیت را دارد که رنگ و کنتراست را به صورت خودکار تنظیم کند تا برخی از رایج‌ترین تنظیماتی را که مردم برای آسان‌تر کردن یک برنامه از همیشه استفاده می‌کنند، انجام دهد.

همه این ویژگی ها و موارد دیگر را می توانید در آخرین نسخه فتوشاپ بیابید. نکته دیگر این است که هر کسی که قبلاً برنامه را نصب کرده باشد می تواند به نسخه به روز شده دسترسی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید