مدال طلای پادکان و انتخابی سه گانه ایران برای دیدار فینال


مدال طلای پادکان و انتخابی سه گانه ایران برای دیدار فینال

امید آرامی، امیررضا ده و آذرمخت به فینال مسابقات بین المللی کشتی پتکو سیراکوف و ایوان الیاو از بلغارستان راه یافتند.

مسابقات بین المللی کشتی زیر 23 سال پتکو سیراکوف و ایوان الیاو در سه رشته آزاد، فرنگی و بانوان در صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

در پایان روزهای اول، دوم و سوم در وزن 60 کیلوگرم امید آرام امید و امیررضا دی بزرگی به صورت دوره ای در گروه های 4 و 3 نفره به مصاف هم رفتند که این دو نماینده کشورمان در پایان به فینال راه یافتند و امشب برای مدال طلا رقابت خواهد کرد.

در وزن 77 کیلوگرم که به صورت دوره ای در گروه برگزار شد، محمدحسین اعظم دخت مسابقات خود را در گروه 4 نفره برگزار کرد که با غلبه بر رقبای خود به فینال راه یافت. نماینده کشورمان امشب در فینال به مصاف کلان ابدهمن ترکیه می رود.

و در وزن 72 کیلوگرم که به صورت دوره ای در دو گروه برگزار شد، محمدرضا رستمی در گروه سه نفره با برتری 9 بر صفر مقابل کریل مینکو قزاقستانی و پیروزی 9 بر 5 مقابل کریل مینکو به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پیتر گورنیاشکی بلغاری. . وی در این مرحله نیز با نتیجه 5 بر یک علیخان کوکنوف را شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل رستمی عبدالله توپارک از ترکیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

و در وزن 82 کیلوگرم که به صورت دوره ای در دو گروه برگزار شد، محمدحسین محمودی در گروه سه نفره در دور اول مقابل ایوایلو ایوانف بلغارستانی با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید اما به دلیل مصدومیت در دور دوم از حضور در مسابقات بازماند. . و چهارم باشید

در وزن 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در گروه چهار تیمی مقابل والری آلکسیف بلغاری در رقابت های لیگ برتر با نتیجه 11 بر 2 پیروز شد. سد در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد گانتاس نورگلی قزاقستان گذشت و در دور سوم به دلیل غیبت ماکسات سایلاو از قزاقستان به عنوان نفر اول راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با ناک اوت فنی برابر کالویان ایوانف از بلغارستان با نتیجه 10 بر 2 به برتری رسید و راهی فینال شد. بادکان در فینال با غلبه بر ساریجیک موهوتن از ترکیه به مدال طلا دست یافت.

و در وزن 97 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور پنج کشتی گیر برگزار می شود، مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه 10 بر 8 مقابل اسلام ممایف قزاق به برتری دست یافت. وی در دیدار بعدی آتاناس ایوانوف بلغاری را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد اما در دور سوم با نتیجه 12 بر 3 مغلوب اولگون مصطفی از ترکیه شد. الغوطی در آخرین مبارزه خود، لیتوانی مینداوگاس وینچاتیس را با نتیجه 4 بر 1 شکست داد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 4 کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در اولین مبارزه با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی از سد توشکو آنجلوف بلغارستان اما در دو دیدار بعدی با یک ضربه فنی با نتیجه 3 بر 1 مغلوب بوزکورت فاتح ترکیه شد و 4 بر صفر شکست خورد و علی بک سارسنگلیف از قزاقستان را با ضربه فنی شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید