شهرکرد به عنوان میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور انتخاب شد



فخرالدین اسدی وی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان کشور پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، امسال طبق دستورالعمل بهداشتی برگزار می‌شود. افزود: دو رشته شطرنج و دو و میدانی با هم رقابت می کنند.

وی گفت: مرحله کشوری مسابقات نوجوانان دختر مقطع متوسطه اول 22 تا 27 مردادماه و پسران از 9 مرداد تا 13 شهریور در شهرکرد برگزار می شود.

اسدی افزود: به منظور ایجاد تحرک و نشاط در بین فرهنگیان، دستورالعمل برگزاری مسابقات ورزشی معلمان در استانداری به مدارس ابلاغ شد و مرحله استانی این مسابقات 15 خردادماه در فرمانداری برگزار می شود. استانداری بالاتر اعضا در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

وی گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان در زمین های فوتسال زیر 40 و بالای 40 سال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می شود.

اسدی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در بین خانواده ها از اجرای ورزش و بازی کودکان و والدین در 17 حوزه آموزشی در سال جاری در استانداری خبر داد و گفت: در این طرح ورزش مادر و دختر، پدر و پسر انجام شد. در زمین های بازی مدارس در نظر گرفته می شوند.” با حضور اولیای دانش آموزان مسابقات منطقه ای، منطقه ای و کشوری والدین و کودکان برگزار می شود.

شرمحال و بختیاری 220 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید