مربی هفته جدید قلعه / بهترین بازیکن جهان


مربی هفته جدید قلعه / بهترین بازیکن جهان

در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، برترین های هر دسته مشخص شدند.

دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با 8 دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها سپاهان با سه گل بادیده را شکست داد. استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. بازی تراکتورسازی و پرسپولیس به دلیل پرتاب سنگ و بطری هواداران تراکتورسازی با تصمیم داور تکمیل نشد.

نساجی مازندران 2 – تهران وان فن

پکان تهران یک – فولاد خوزستان 2

تراکتور تبریز – پرسپولیس تهران / ناتمام

فجر سبسی شیراز صفر – ذوب آهن اصفهان یک

نفت گل جوهر سرجان 2 – نفت مسجد سلیمان

سپاهان سه – صحنه پدیده صفر

صنعت نفت آبادان صفر – مس رفسنجان یک

استقلال تهران صفر – میبینم تو صفر آلومینیوم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان

سپاهان که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و فاصله خود را با این تیم کم کند، در دیدار مقابل پدیده شروع قدرتمندی کرد و پس از ناکامی در قهرمانی در لیگ برتر، حداقل این فصل را به عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند. .

دانیال اسماعیل فر در دقیقه 45 موفق شد دروازه بدیدا را باز کند و میلاد جهانی در دقایق 56 و 59 دروازه بادیده را باز کند و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان نوید کیا به پایان رسید.

سپاهان با این برد 55 امتیازی شد و با دیدار ناقص تراکتورسازی و پرسپولیس به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان

امیر گله نویی سرمربی تیم گل گار قبل از شروع لیگ برتر انگلیس بازیکنان زیادی را جذب کرد. این تیم در ابتدای فصل نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد اما با گلایه استقلال و سپاهان مبنی بر غیرمجاز بودن اریک باگاناما بازیکن گابنی گل جوهری حضور داشتند. این موضوع باعث افت گل جوهر در دیدارهای آتی لیگ برتر انگلیس شد اما تیم قله نوی توانست در دیدارهای اخیر تیم خود را به خوبی جمع کند تا این تیم در هفته جاری با شکست نفت مسجد سلیمان، با 45 امتیاز او شد. در رده چهارم جدول لیگ.. برتر باشید.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان

میلاد جهانی مهاجم سپاهان در دیدار این هفته مقابل پدیده موفق شد دو گل در دقایق 56 و 59 به ثمر برساند تا نقش مهمی در پیروزی 3 بر صفر تیمش در انتهای جدول لیگ برتر داشته باشد.

جهانی با دو گلی که در دیدار مقابل بادیده به ثمر رساند، تعداد گل های خود برای سپاهان را به عدد 5 رساند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان

بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده است، اما هواداران تراکتورسازی در حالی که برای اولین بار پس از شیوع ویروس کرونا اجازه بازی مقابل پرسپولیس را پیدا کردند، از همان دقایق ابتدایی بازی با پرتاب سنگ و بطری به داخل زمین و پرتاب اشعه لیزر پرتاب کردند. به چهره بازیکنان پرسپولیس باعث وقفه های متعدد در جریان بازی شد. در نهایت سیدرضا مهدوی داور این دیدار در دقیقه 70 متوجه مهیا نشدن شرایط برای برگزاری این دیدار شد و از ادامه مسابقه خودداری کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد پایان یا عدم پایان بازی تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان

ts

دیدگاهتان را بنویسید