ارتش بیش از هر زمان دیگری حاضر است جان خود را در راه حفظ نظام و ملت فدا کند



ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا
خرمشهر محل عشق و حافظه تاریخی ملتی است که اوج استقامت و ایثار را در مقاومت و پاسداری از ارزش های این سرزمین غنی و پیروی از فرامین رهبری الهی امام خمینی (ره) به نمایش گذاشت. ملت قهرمان ایران در حماسه پرشکوه سوم خرداد وارد میدان نبرد شد و با مشت پولادین بر تجاوز و ظلم زد و در تاریخ ماندگار شد.

ملت بزرگ ایران صفحه اقتدار سوم خرداد را طلا نوشت و اراده ایرانیان را به جهانیان نشان داد و اقتدار ملت فاتح خرمشهر را در صفحات زرین تاریخ ثبت کرد.

ملت غیور ایران در سی و چهار روز دفاع و نوزده ماه مقاومت از میهن اسلامی یکپارچه ایستادند و قد علم کردند تا طعم شکست و ذلت را برای متجاوزان و ستمگران بچشند انشاالله.
فرزندان سرسخت امت اسلام در قالب لشکر و پاسدار و بسیجی همچون زنده یاد وان با ایثار و در پرتو عنایات الهی به پیروزی بزرگی دست یافتند و حماسه ای جاودانه آفریدند و قویاً نشان دادند که هرگز نخواهد بود. اجازه دهید به عزت و استقلال مردم ایران لطمه وارد شود.

حماسه سوم خرداد نماد وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.

خرمشهر را خداوند آزاد کرد، زیرا مردم ایران در راستای تدبیر بصیرت بنیانگذار کبیر اسلام، برای حفظ دین و پایداری از دست دشمنان اسلام با خداوند عهد بستند و با رهبری الهی و الهی بیعت کردند. جمهوری اسلامی ایران، فرمان معنوی امام زمان (عج) در مقابل خدا ایستاد و خداوند ملت را یاری کرد و خرمشهر را طبق وعده خود آزاد کرد.

پیروزی بزرگ اسلام در حماسه سرنوشت ساز سوم خرداد، جبهه کفر و استکبار را منفی و ناامید کرد و دشمن را از پیروزی بر ملت غیور ایران مأیوس و مأیوس کرد.
سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، فرمانده معظم کل قوا و فرماندهی کل قوا تبریک و تهنیت باد. ملت شکوه. ایران بابت این حماسه بزرگ، یاد و خاطره شهدا، گرامیداشت دفاع از وطن و ارج نهادن به شهدا و رزمندگان این حماسه بزرگ را شاکر است.
رزمندگان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران با شهدای عزیز دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و بیش از هر زمان دیگری آماده اند تا جان خود را در راه حفظ نظام اسلامی و امنیت کشور فدا کنند. و منافع مردم ایران.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید