محمود زاده: کمبود امکانات بزرگترین مشکل لیگ یک است/ دو شرط حضور تماشاگران در ورزشگاه


آزادگان محمودزاده گفتلوگو وی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات درجه یک فوتبال در چهار هفته گذشته به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: از ابتدا باید از تمامی باشگاه های میزبان و تیم های فوتبال بخواهم تلاش کنند تا مسابقات در سلامت و مناسب برگزار شود. تمهیدات امنیتی.” در دسته دوم این اتفاق نمی افتد. دیداری که بین شهید گاندی از یزد و 90 از ارومیه در لیگ دوم انجام نشد. امیدوارم شرایط جوی برای مسابقات خیلی خوب باشد.

وی درباره اینکه در فصل بهار هستیم و هوا مساعد است و چرا شرایط جوی مانع از برگزاری مسابقه می شود، گفت: الان همه می گویند هوا عالی است و هوای بهاری را شاهد هستیم اما هفته گذشته در بازی استقلال. . ملاثانی با ساخت ماشین آلات تبریز، 50 دقیقه مانده به شروع مسابقه و زمانی که بازیکنان شروع به آماده سازی کردند، ناگهان شاهد طوفان گرد و خاک و همه چیز تحت تاثیر قرار گرفتیم. در چنین شرایط آب و هوایی خیلی دوست دارید مسابقات لیگ فنی برگزار کنید به خصوص که بزرگترین مشکل ما در لیگ دسته اول کمبود امکانات است.

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال ایران تاکید کرد: ورزشگاه های برخی شهرها در بدترین وضعیت قرار دارند. به عنوان مثال ورزشگاه شهید مهدی بوشیر از مشکل کمبود روشنایی رنج می برد. خوزستان حتی در خوزستان هم نمی تواند مستقل باشد میزبان و برای میزبانی به شهر خرم آباد در استان لرستان سفر می کند. استقلال ملاثانی با تشکر از مدیریت گرشاسبی در خوزستان میزبان است. بزرگترین مشکل ما در لیگ دسته اول نبود تجهیزات و ورزشگاه مناسب است. در خوزستان سه تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ دسته اول اما با کمبود ورزشگاه مواجه هستیم.

وی افزود: مدیر کل ورزش جوانان استان خوزستان ورزشگاه های متروکه استان خوزستان را پیگیری کرد و جا دارد از ایشان تشکر کنم، ورزشگاه های غدیر و تختی اهواز متروکه شده و کمبود ورزشگاه و تجهیزات مناسب کار را سخت می کند. فدراسیون و سازمان لیگ». کمبود زمین و ورزشگاه ربطی به فدراسیون و سازمان لیگ ندارد و باشگاه ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در استانداری و مسئولان استانداری باید شرایط ورزشگاه های خود را بهبود بخشند.

وی در مورد اینکه آیا بازی امروز لیگ یک با تماشاگر برگزار می شود یا خیر، گفت: عمومی آنها با در نظر گرفتن دو شرط اصلی که سیستم فروش بلیت است و همچنین دو بار واکسینه شدن و حضور تماشاگران باید از طریق این دو سامانه کنترل شود، تنها حق حضور 30 ​​درصد از ظرفیت ورزشگاه ها را دارند.

مسئول برگزاری مسابقات درجه یک لیگ برتر فوتبال ایران درباره تاریخ شروع مسابقات فصل آینده این رقابت ها گفت: هر زمان که مسابقات لیگ برتر اعلام شود، مسابقات لیگ را در فصل آینده برای یک دوره آغاز می کنیم. مدت یک هفته بعد از 10 روز چون می خواهیم مثل لیگ برتر شویم، طول جام جهانی باید حول محور تیم ملی بچرخد و در این زمان در تعطیلات نیم فصل لیگ خواهیم بود.

محمود زاده درباره شرایط قهرمانی و سقوط تیم های لیگ یک گفت: شرایط قهرمانی و سقوط تیم های لیگ یک دقیقاً همان شرایط اعلام شده برای لیگ برتر است.

پایان پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید