نشانه های روابطی که به ازدواج ختم نمی شود


وقتی به قصد ازدواج وارد یک رابطه عاشقانه می شوید، ممکن است تعجب کنید که آیا وقتم را تلف می کنم؟ آیا این رابطه می تواند به ازدواج ختم شود؟ رابطه ای که با ازدواج تمام نمی شود نشانه چیست؟ چگونه مطمئن شوم که طرف مقابل من می خواهد ازدواج کنم؟

زندگی شما یک گنج جبران ناپذیر است، مراقب باشید آن را با تکیه بر فرد اشتباه و ماندن در یک رابطه بی هدف هدر ندهید. تعیین اینکه آیا یک رابطه به ازدواج ختم می شود یا خیر همیشه آسان نیست و گاهی اوقات می تواند پیچیده باشد، به خصوص اگر از نظر عاطفی به طرف مقابل وابسته باشید.

اگر هماهنگی لازم را نداشته باشید و نتوانید رابطه را مدیریت کنید، قطعا رابطه شما به ازدواج ختم نمی شود.

شاید شنیده باشید که در عشق کور هستید، باید بگویم کاملا واقعی است، جاذبه جنسی و افزایش هورمون ها در بدن شما باعث می شود احساس کنید شریک زندگی تان نسبت به رابطه اشتباه کور است.

با وجود اینکه تمام تنش ها، اختلافات و مسمومیت رابطه را می بینید، با خود فکر می کنید که همه این مشکلات با ازدواج حل می شود و نمی توانید به درک درستی از آسیب های وارده به رابطه خود برسید.

پایان دادن به یک رابطه عاشقانه ناسالم یا قطع رابطه با کسی که دوستش دارید قطعا تصمیم سخت و ناراحت کننده ای است، اما بهترین شانس شما این است که بتوانید از قلب خود در برابر یک رابطه عاشقانه شکست خورده محافظت کنید و فرد مناسب برای ازدواج خود را پیدا کنید.

درگیر شدن در یک رابطه عاشقانه بلاتکلیف، احساس تعهد و وابستگی را برای شما به ارمغان می آورد و در نتیجه خواستگار خوب خود را رد می کنید، زیرا دائماً در حال مقایسه لحظات عاشقانه ای که در ذهن خود داشته اید با رفتار رسمی خواستگار خود در صورتی که این مقایسه کاملاً اشتباه باشد، هستید. .. چون هنوز بین تو و خواستگارت آشنایی وجود ندارد. .

اما نکته مهم این است که نامزد شما آماده ازدواج است و تصمیم جدی برای ساختن زندگی با شما گرفته است، در حالی که شریک زندگی شما برای ازدواج آماده نیست و فقط یک پسر پرحرف است که وقت می خورد و احساسات زودگذر را می خورد و نمی تواند مسئولیتی را به عهده بگیرد. برای زندگی. او از شما مراقبت خواهد کرد و شما فقط برای مدتی با او خوشحال خواهید شد.

اگر به درستی نمی توانید تشخیص دهید که در یک رابطه مسموم یا اشتباه هستید که به ازدواج یا حتی پس از ازدواج و پاسخ اولیه آتش ختم نمی شود، با مشکلات زیادی و حتی طلاق مواجه خواهید شد بهتر است این مقاله را بخوانید.

دوستی که به ازدواج ختم می شود، نشانه رابطه ای است که به ازدواج ختم نمی شود، یک رابطه بی پایان

روابط بی هدف

رابطه با فردی که سن و شرایط مالی مناسب برای ازدواج ندارد

پیشنهاد ازدواج به پسری که استقلال مالی ندارد و نمی تواند زندگی کند، نمی تواند واقعی باشد مگر اینکه از حمایت خانواده برخوردار باشد. رابطه با پسری که باید برایش هزینه کنید، همیشه پول غذا را حساب می کنید، برایش هدایای گران تری می خرید، او کارمند نیست، برنامه ریزی درستی برای آینده ندارد، او فقط به دنبال هیجان و تجربه های جنسی است. شکل دوستی و شخصیت او هنوز کامل نیست و به ازدواج ختم نمی شود.

رابطه بدون پیشنهاد

پیشنهاد ازدواج در یک رابطه به این معنا نیست که پسر قصد ازدواج دارد. پسرهای زیادی وجود دارند که فقط از سرگرمی‌ها، خنده‌ها و احساسات زودگذر لذت می‌برند، اما مسئولیت ازدواج ندارند و نمی‌توانند مرد مناسبی برای خوشحال کردن شما باشند.

معمولا پسری که قصد ازدواج دارد اما می خواهد با یکدیگر بیشتر آشنا شود در ابتدای برنامه هدف خود را مشخص می کند و برای رسمی شدن رابطه بین 3 تا 6 ماه زمان بندی دارد.

و البته برخی از پسرها نیز از این ترفند برای مطیع ساختن دختر استفاده می کنند و پس از گذشت زمان مشخص شده شروع به بهانه گیری های مختلف برای ادامه رابطه می کنند که در این زمینه باید مراقب باشید.

رابطه ای که بدون پیشنهاد ازدواج شروع شده است باید بعد از 1-3 ماه آشنایی نسبی مشخص شود و مستقیماً از او بپرسید که هدف از بودن در کنار شما چیست و برای آینده چه برنامه ای دارد و در مورد رابطه چه فکری می کند. شما کجا هستید؟ اگر پاسخ او غیر از ازدواج است، پس این پاسخ را جدی بگیرید و خود را به این امید که در آینده تغییر خواهد کرد، فریب ندهید.

اگر پاسخ مبهمی دریافت کردید و گفتید که مثلاً می خواهد با شما ازدواج کند اما شما صلاحیت بیشتری دارید یا شرایط را ندارید، باید از او بپرسید که به چه شرایطی نیاز دارد و فکر می کند این شرایط چگونه فراهم می شود. سپس از او بپرسید که برای تحقق آن چه می کند. اگر برنامه روشنی برای پاسخ به این سؤالات ندارید، این نشان می‌دهد که رابطه ناامیدکننده است و قبل از اتلاف وقت، باید آن را ترک کنید.

    رابطه عاطفی، تحقق قصد ازدواج، روابط بدون هدف

نشانه های رابطه ای که با ازدواج تمام نمی شود

رابطه ای پر از خشونت و جنگ

در یک رابطه بی هدف و ناامید معمولاً طرفین به سازگاری و درک بهتر روح فکر نمی کنند، بنابراین کوچکترین مشکلی ایجاد تنش می کند.

زیرا شریک زندگی شما سعی در کنترل عصبانیت و دلخوری خود ندارد و با کوچکترین اشتباهی از طرف شما واکنش او شدیدتر می شود.

مشاجره، اختلاف نظر و یا حتی عصبانیت در هر رابطه سالم کاملاً طبیعی است، اما اگر هر روز و هر هفته در زمان خشونت و مشاجره تکرار شود، نشان دهنده یک رابطه ناسالم و بی هدف است.

اگر همسرتان اغلب شما را به گریه، عصبانیت، ناراحتی، خستگی وادار می کند، احساسات منفی نسبت به خودتان دارید، اعتماد به نفس پایینی دارید و همیشه فکر می کنید که تقصیر شماست که مورد آزار قرار گرفته اید، یعنی در حالت سمی هستید. ارتباط؟ این تنها راه شاد بودن است.

رابطه پنهانی منجر به ازدواج نمی شود

یک رابطه پنهانی که شریک زندگی شما نمی خواهد شما را در ملاء عام نشان دهد یا شما را به خانواده و دوستانش معرفی کند به این معنی است که او به شما افتخار نمی کند، نمی خواهد با شما ازدواج کند و نمی خواهد. کسی شما را می بیند

حتی اگر پسری شما را به خانواده اش معرفی کند یا بگوید در مورد شما با خانواده اش صحبت کرده اما دو سه ماه گذشته و خبری از خانواده اش شنیده نشده است، به این معنی است که قصد ازدواج با شما را ندارد.

یک رابطه کاملاً جنسی، نه احساسی

عشق یعنی محافظت از طرف مقابل یعنی مراقبت از خواسته ها و خوشحال کردنت. اگر در رابطه‌ای هستید که در آن احساس رضایت نمی‌کنید و فکر می‌کنید باید تسلیم طرف مقابل شوید تا تمایلات جنسی او را حفظ کنید بدون اینکه حق تصمیم‌گیری برای خودتان داشته باشید، در نهایت به ازدواج نخواهید رسید.

در یک رابطه مسموم، شریک زندگی شما فقط به برآوردن نیازهای خود فکر می کند و شما را مجبور می کند که تسلیم خواسته هایش شوید و به جای اینکه به فکر باز کردن فضای قلب شما باشد، فقط به باز کردن پاهای شما فکر می کند.

رابطه ای که حول محور ازدواج می چرخد ​​مملو از احساس صمیمیت و دوستی است. اگر رابطه شما به سمتی پیش می رود که احساس دوستی و صمیمیت کم رنگ شده و فقط رنگ و بوی جنسی و عاطفی پیدا کرده است، می توانید مطمئن باشید که شغل خود را از دست می دهید.

نشانه های رابطه ای که به ازدواج ختم نمی شود، چه روابطی است که به ازدواج ختم نمی شود، این رابطه به ازدواج ختم نمی شود

روابط شکست خورده

یک رابطه ناامن

احساس ناامنی در یک رابطه یک پرچم قرمز بزرگ است که باید آن را جدی بگیرید. در یک رابطه عاطفی سالم، احساس امنیت می‌کنید و می‌دانید که اگر امروز صحبت کنید، فردا ناراحت می‌شوید، می‌دانید که استرس موقتی است و باعث از دست دادن بینایی طرف مقابل نمی‌شود.

وقتی دور از هم هستید دلتنگ می شوید، اما این دلتنگی آزاردهنده نیست و سرگرم کننده است. وقتی از هم جدا می‌شوید با شریکتان احساس راحتی می‌کنید، هر کجا که باشد، احساس امنیت را منتقل می‌کنید، در رفتار و گفتارش به شما نشان می‌دهد که تنها متعلق به شماست و باید فقط به او تعلق داشته باشید.

او همیشه قصد دارد با شما صحبت کند یا با شما ملاقات کند و هرگز شما را غافل نخواهد کرد.

هر کاری که انجام می دهد، شما را در اولویت قرار می دهد، حتی اگر سرش شلوغ باشد، تلفنی به شما می گوید.

وقتی حالش خوب نیست با شما تماس می گیرد تا حالش بهتر شود.

اگر این احساسات را در رابطه خود ندارید، به این معنی است که شریک زندگی شما احساس امنیت و راحتی را که اولویت او نیست به شما منتقل نمی کند.

اگر شریک زندگی تان به شما احساس خوشبختی و امنیت ندهد، رابطه شما به ازدواج ختم نمی شود.

رابطه با خیانت و فریب

رابطه ای که در آن دو طرف نتوانند به یکدیگر اعتماد کنند، ناصادقانه یا خیانت شده است و شما انتظار ازدواج با او را ندارید.

شکست عشقی و جدایی در روابطی که دروغ و خیانت وجود دارد بسیار رایج است.

دیدگاهتان را بنویسید