هنرمندی از راه نورانی همسر شهیدش دور نشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



و خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمای کشور اعلام کرد که محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی در پیامی درگذشت مرحومه مریم کاظم زاده را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هر روحی طعم مرگ را می چشد

درگذشت هنرمند فقید مریم کاظم زاده عکاس جنگ و همسر شهید واقام علی اصغر وصالی بار دیگر دلها را به حماسه روزهای هشت سال دفاع مقدس در برابر کانون های استکباری جهان زنده کرد.

در زمان قیام شهید صیاد خدایی که بار دیگر کوچه پس کوچه های ایران را به فضای مقاومت و ایثار گره زد، در روزهای فتح خرمشهر، ظهور مرحوم کاظم زاده در دل ها نقش بسته بود. . از این عاشقان

روح بلند مرحوم کاظم زاده که کتاب «عکاسان جنگ» او در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین می درخشد، بی شک گنجینه ای است که برای نسل های آینده ایران و جهان و برای همه حقیقت جویان به یادگار خواهد ماند. جهان.

مرحوم کاظم زاده راه روشنگری را برای همسر شهیدش فیصلی رها نکرد و عمر پربرکت خود را تا آخرین نفس به انقلاب و ارزش های آن پیوند زد و در جوار ولی امر مسلمین ماند.

فقدان این بزرگان برای جامعه هنری و دوستداران انقلاب جبران ناپذیر خواهد بود و همچنان داغ بر سینه آنان خواهد بود.

امیدوارم روح این بانوی آزاده با حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) محشور شود و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال خواستارم محمد خزاعی / رئیس اداره سینما، صدا و تصویر .

دیدگاهتان را بنویسید