الرئیسی: دولت از صندوق توسعه ملی می خواهد که برای کارهای بزرگ هزینه کند



به گزارش پایگاه اقتصاد آنلاین به نقل از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در جلسه شورای اداری استان تهران که روز پنجشنبه در محل وزارت کشور برگزار شد، تسلیت امام صادق (علیه السلام) شهادت امام صادق (علیه السلام) و بزرگداشت رحلت رئیس جمهور صادق. تحریر خرمشهر گفت: برای این سرمایه باید ارزش قائل شد و ارزش آن حل مشکلات مردم برای حل مشکلات است.

رئیس جمهور با اشاره به مصداق حمایت مردمی گفت: در حمله سایبری به پمپ بنزین ها اگر مردم کمک نکنند مشکلات زیادی ایجاد می شود اما دل مردم با دولت است.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه رمز کار دولت همان فرمایش دیروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان است، گفت: باید با اخلاص عمل کنیم زیرا لطف در اخلاص است.

وی همچنین از حمایت و کمک مردم به دولت تشکر کرد و یادآور شد: همکاری مردم راهگشای دولت شد.

وی گفت: در بودجه امسال تلاش کردیم در راستای عدالت گام برداریم، توسعه عدالت نیازمند توجه به آمایش سرزمین است و امسال اولین سالی است که بودجه بدون 20 درصد ملی به مجلس ارائه می شود. صندوق توسعه

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه صندوق توسعه ملی مشاغل بزرگ حلال مشکلات اساسی کشور است، گفت: این منابع صندوق همیشه از محل درآمدهایی بوده است که دولت ها روی آن حساب باز کرده اند، اما این دولت توسعه ملی می خواهد. آثار “هزینه.

وی ادامه داد: دولت 37 محور را به عنوان مهمترین مسائل کشور در طرح تحول مطرح کرد و این ایده برخاسته از سخنان رهبر معظم انقلاب بود و با رهنمودها و نظر ایشان دوستان را برای این کار جمع کردیم.

منبع:
ارنا

دیدگاهتان را بنویسید