خبرگزاری مهر چک هلیکوپتر ساخت شوروی را به اوکراین اهدا کرد | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، وال St این روزنامه روز چهارشنبه گزارش داد که دولت چک یک هلیکوپتر تهاجمی ساخت شوروی را به اوکراین اهدا کرده است. گفته می شود که این هلیکوپتر پس از تعمیرات اساسی توسط نیروهای اوکراینی برای طیف گسترده ای از ماموریت های زرهی در هفته های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قبلا اوایل این هفته، «لوید آستین وزیر دفاع از مقامات پراگ تمجید کرد سلام کاپیتان اوکراین تشکر کرد.

جمهوری چک پیش از این تانک ها و سلاح های ضد تانک را به اوکراین تحویل داده و همراه با اسلواکی خودروهای زرهی سبک اوکراینی را پس از تعمیرات در اختیار ارتش قرار داده است. دیوار St این روزنامه به نقل از یک مقام جمهوری چک گفت: به زودی انواع خودروهای مورد استفاده توسط نیروهای زمینی به زودی عرضه خواهند شد. [اوکراین] “ما بازسازی خواهیم کرد.”

مسکو قبلا او آمریکا و متحدانش را متهم کرد که با ارسال سلاح، آموزش و اطلاعات به نیروهای اوکراینی، «جنگ نیابتی» علیه روسیه به راه انداخته اند.

همزمان با تهاجم تسلیحات خارجی به اوکراین «دیمیتری colpaوی افزود: وزیر امور خارجه روز چهارشنبه به وضعیت منطقه اعتراف کرد.دونباس بسیار نامطلوب است. ولی، colpa غرب گفت: «تقاضای تسلیحات بیشتر، ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین ممکن است به نیروهای اوکراینی اجازه دهد تا برای مدت طولانی تری در مقابل روسیه مقاومت کنند».

دیدگاهتان را بنویسید