نحوه تغییر DNS در پلی استیشن 5 برای حل مشکلات بازی


هنگامی که نام دامنه ای مانند Zoomit.ir را در نوار آدرس مرورگر خود وارد می کنید، سرور DNS نام رایانه ای را که وب سایت را اجرا می کند ترجمه می کند تا رایانه بتواند متوجه شود که چه خبر است. به لطف این فرآیند، می توانید بدون وارد کردن آدرس IP خود در وب گشت و گذار کنید.

ISP شما (ارائه دهنده خدمات اینترنت) سرورهای DNS را به صورت خودکار در هنگام آنلاین شدن در دسترس قرار می دهد، بنابراین نیازی نیست خودتان سرور DNS را جستجو و راه اندازی کنید. گاهی اوقات سرورهای DNS خودکار ارائه شده توسط ISP شما به اندازه کافی کاربردی نیستند.

چرا باید تنظیمات DNS پلی استیشن 5 را تغییر دهیم؟

اگر خدمات آنلاین با سرور DNS ارائه شده توسط ISP شما سازگار نباشد، سرورهای گفته شده ممکن است برای شما مشکل ایجاد کنند. این مشکل گهگاه در شبکه پلی استیشن و ویژگی هایی مانند چت صوتی در این پلتفرم ظاهر می شود. همچنین امکان ذخیره سازی به صورت محلی نیز وجود دارد پلی استیشن دور از دسترس DNS ناسازگار پینگ را در بازی های آنلاین افزایش می دهد.

خوشبختانه، شما می توانید تنظیمات DNS خود را تغییر دهید کنترلر PS5 خود را به صورت دستی تغییر دهید و به خدمات مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. اگر مشکلاتی که با آن مواجه هستید مربوط به DNS است، تنظیمات DNS خود را به صورت دستی تغییر دهید. کنسول پلی استیشن 5 بهترین راه حل است.

نحوه تغییر تنظیمات DNS پلی استیشن 5

1. تغییر تنظیمات DNS کار سختی نیست. برای این منظور ابتدا وارد منوی Settings و سپس وارد قسمت Network شوید.

دیدگاهتان را بنویسید