دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود



ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر این نکته که باید تلاش کنیم بین مردم و مسئولین خلاء ایجاد نشود چرا که این شکاف بوسیله دشمن پر خواهد شد، گفت: باید دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود تا مردم شاهد تلاش‌ها و اقدامات دولت در زمینه‌های مختلف قرار بگیرند.

قاسم عزیززاده گرجی شامگاه یکشنبه، ۳ دی ماه در نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان آمل با رویکرد تسهیل امور فرهنگی اجتماعی شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: باید بپذیریم اگر حوزه فرهنگی و اجتماعی زیرساخت درستی نداشته باشد در مسیر انحراف قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی در استانداری خبر داد و افزود: تلاش داریم در شهرستان‌ها نیز با محوریت فرمانداری‌ها این نشست برگزار شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای تقویت حوزه فرهنگ باید با یکدیگر هماهنگ باشیم، گفت: باید به فهم مشترک در حوزه فرهنگی اجتماعی برسیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تولید محتوا برای تمامی ذائقه‌ها، ادامه داد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته محله به محله شبکه ایجاد کرد و متناسب با ذائقه اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل‌نو هجمه به نظام وارد کردند که باید مراقبت شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه هم‌ردیف برگزاری ستاد تسهیل در حوزه اقتصادی، ستاد تسهیل حوزه فرهنگی اجتماعی نیز برگزار می‌شود، گفت: دستگاه های اجرایی استان باید در سفرهای استانی استاندار مازندران با دستگاه‌های حوزه فرهنگی اجتماعی به تعامل و هم افزایی برسند تا شاهد رفع مشکلات حوزه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

این مسئول با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان باید با شناسایی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های شهرستان‌ها در سفر استانی استاندار مازندران برای رفع مشکلات حوزه فرهنگی اجتماعی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی اجتماعی باید تشکیلاتی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید