ارز ترجیحی منجر به فساد و تبعیض می شود / دیجیتالی شدن مرگ و میر ناشی از کرونا دستاورد بزرگی است


به گزارش خبرگزاری فارس از رومیسکن، بهرام ستاری سرنوشت در مراسم تودیع و معارفه حاکم رومیسکن با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به عنوان مردم سالاری دینی همه ارکان خود را بر رأی و اراده ملت استوار کرد، اظهار داشت: عملیات 42 توسط با مطالعه سال انقلاب اسلامی می بینیم که راهنمای همه مسئولان خواست و خدمت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به دلیل اینکه مبتنی بر آرای ملت است همین سبک و شخصیت را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده سیاسی، اجتماعی و امنیتی لرستان تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی دولت سیزدهم که می تواند برای همه چاره ساز باشد، حفظ نظام جمهوری اسلامی و ارزش های اسلامی به عنوان مهمترین اولویت های همه دولت هاست. گفتمان های متعدد اما دولت سیزدهم به دلیل شعارهای انقلابی با حساسیت بیشتری دنبال شد.

السطیری گفت: رفع اختلافاتی که بعضاً بین ارکان نظام وجود داشت در این دولت کاملاً از بین رفته است و دولت سعی دارد بر اساس یک هماهنگی در ارکان مرکزی و متناسب با آن این حرکت را دنبال کند. مدیریت میانی اجساد.”

وی وظیفه دوم دولت سیزدهم را این بود که مردم را در میدان نگه دارد و بتواند به خواست ملت عمل کند. نقاط ضعفی که باید برطرف می کردیم، این مردم بودند که در خطر بودند.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان لرستان گفت: در ابتدای سال 1400 روزانه بین 600 تا 700 فوتی بر اثر کرونا داشتیم، اما در یک برنامه شش ماهه این تعداد به دو نفر رسید و توانستیم آرامش را برقرار کنیم. برای مردم این یک دستاورد برای دولت است.» سیزدهمین است.

السطیری افزود: فراموش نکردیم که برای اولین دوز واکسن کرونا باید سهمیه، طبقه بندی و طبقه بندی می کردیم، اما امروز واکسن صادراتی را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: در این شش ماه به 67 هزار نفر در لرستان بیمه درمانی رایگان دادیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه مردم در سلامتی نیازمند رفاه و آرامش اقتصادی هستند، گفت: زمانی که دولت سیزدهم دولت را تحویل گرفت با کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی مواجه بود. برنامه، بودجه و تاییدیه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خزانه خالی را تحویل دادیم.

السطیری گفت: دولت نیز برای پرداخت حقوق کارمندان در ماه های اول تحت فشار بود، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا دریافت پول از صندوق ذخیره ارزی، عملیات اقتصادی به جایی رسید که در ماه دوم به نقطه ای رسید. شش ماه، هر چند به دلار. 8 میلیارد ارز ترجیحی در شش ماهه اول هزینه شد تا این روند در سال 1400 بدون کسری بودجه به پایان برسد.

او گفت: «اما این محل اقامت بود، و دولت مجبور شد حرکت بزرگ و مخاطره آمیزی را که مردان این میدان می خواستند انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با تصویب مجمع نمایندگان در بودجه 1401، ضرورت اصلاح نظام اقتصادی در دستور کار قرار گرفت تا

آنها به جای اینکه ارز را به عنوان پیوندی برای همه برنامه های اقتصادی به واردکنندگان بدهند، آن را به حلقه آخر مصرف کنندگان می دهند که کار بسیار دشواری است.

ستاری گفت: در چهار سال اخیر دولت گذشته به طور متوسط ​​74 میلیارد دلار ارز ترجیحی به اقتصاد کشور تزریق شده است و 16 میلیارد دلار ارز ترجیحی زمانی قابل مدیریت است که ارز ترجیحی در حال استفاده نباشد.

وی تاکید کرد: ما در آستانه یک تحول بزرگ اقتصادی هستیم که ابتدا باید مدیران را همراهی کنند، یعنی مدیران باید نقش میانجی بین دولت و مردم را ایفا کنند و اگر ابهامی برای توضیح این موضوع وجود دارد، چگونه مفید است اقتصاد» طرح و شرایط ارزیابی منطقه و داخل.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان معتقد است: اگر این طرح در دولت های گذشته اجرا می شد خیلی بهتر بود و امروز اگر همان مسیر قبلی را داشتیم باید می آوردیم. سالانه 30 میلیارد دلار ارز به کشور وارد می شود که خطرناک است.»

الستاری گفت که ارز ترجیحی رانت گرایی، فاسد و تبعیض آمیز است و استانداردها منصفانه نیستند.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته یک هزار و 400 جوجه از 50 هزار تومان بدون افزایش یارانه به 45 هزار تومان داشتیم، گفت: اما امروز که مرغ ها به 59 هزار تومان رسید حمایت بین 300 تا 500 هزار تومان بود نکته مهم این است که ما. در دو حوزه هستند ما دارو و نان را هم تغییر نمی دهیم.

کارگزار سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان لرستان تصریح کرد: در چهار کالای دام، مرغ، تخم مرغ و نهاده های روغن افزایش قیمت داریم که امیدواریم بتوانیم آن را به درستی دنبال کنیم.

السطیری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تغییر در نظام اداری ضروری است، گفت: این جابجایی خون جدیدی در قوه مجریه دولت است و به معنای حذف دیگران نیست، هر گونه تغییر بر اساس پایه.” گفتمان انقلاب و رویکرد جهادی.» نقش پرشی دیگر.

وی با تاکید بر اینکه بین مدیر و افراد فاصله نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مدیر موفق مشهورترین فرد است و صادقانه ترین رابطه را با مردم دارد.

این مسئول تاکید کرد: مدیر وقت اداری در دولت انقلابی به درد نمی خورد، از طرفی ممکن است مدیر نگوید نامه نوشتم اما کار و مشکل باید در مسیر اجرا و میدانی حل شود.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید