تصادف مرگبار و غرور در اتوبان آزادگان



به گزارش سایت اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی در این خصوص گفت: تا حدود ساعت 14:30 امروز وانت بکان در مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان در منطقه مرتضی برای کنترل بار در کنار جاده در حال حرکت بود. ایستگاه. دقایقی بعد خودروی پرایدی که در همین مسیر حرکت می کرد به شدت به عقب کامیون و راننده آن برخورد کرد و راننده از آن پیاده شد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و انتظامی در محل حادثه حضور داشتند، گفت: با حضور امدادگران در محل حادثه متوجه شد که راننده کامیون بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. برخورد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توجه راننده خودرو پراید به جلو عنوان کرد و گفت: ماموران پلیس راهور پس از آسفالت مسیر و بازگشایی مسیر به ماموریت خود پایان دادند. جاده.

با اشاره به این حادثه به رانندگان بیمه شده توصیه شد در صورت بروز تصادف یا خرابی وسیله نقلیه سریعاً چراغ های هشدار خودرو را روشن کرده و خودرو را به محل امن منتقل کنند. همچنین لازم است از توقف در بزرگراه ها خودداری شود و در صورت توقف اضطراری نسبت به نصب علائم هشدار دهنده در فاصله 150 متری جهت اطلاع سایر رانندگان دقت شود.

منبع:
isna

دیدگاهتان را بنویسید